Jom Click Nuff!!

Followers

Monday, August 3, 2009

~Sabtu -Demam-~

Salam semua..

Wa..tengok n3 aku kli ni msti terkejut..

Sabtu (1/8/2009) ari tu aku g kelas..ari Sabtu la paling panjang nye kels aku rase..sbb dari kul 2.30pm smpai 6.30pm and sambung lagi kul 7pm sampai kul 9pm..wa..penat sungguh x terkata la..

Time pagi Sabtu tu aku dah rasa semacam..badan pon rasa xsedap..aku bersiap awal kul 12.30pm dah siap nk kuar..sekali perut aku ni mcm ade angin je..nk buang air rse cam xde lak..adoi..memng lain mcm tul la aku ari tu..Last2 aku kol hubby(Hubby g ofis wat OT) bg tau aku xberp sihat..ikut kn memng xnk g kelas..tp bile pk sekarg ni undang2 dh ketat,nk xnk kne gak g..

Time on the way ke Puchong Perdana agak jem..gile..berejam aku dlm kete..semata2 nk beli bubur ayam Mcd..Time smpai kt McD pun mcm tuh gak..hadoi..

Dlm kul 1.30pm bru aku gerak ke Shah Alam..tp smpai Shell dekat ngan toll USJ,Jem gile la plak!!!!!Aku benci tullll!!Dengan keadaan yg xsihat ni,ditambah lak sakit hati dgn jem...

Sampai kelas tepat2 kul 2.30pm..wa...lmbat gak aku..ingt kuar awal leh mkn kt parking dulu sblm masuk kelas..hadoi..lps kelas la leh mkn nmpak gaye nye..

Tengah2 kelas tetibe lect bg break..wa..leh mkn nih..ape lagi,xmelps kn peluang yg ade la...melahap dlm kete smpai hbs bru msuk kels blik..hehehe..dh kenyang bru best nk belajar kn??!!

Ptg tu aku,Iejan & Kak Nora g Giant tuk beli roti semata2..hehehe..pstu bekejar blik poli sbb kelas start kul 7pm..masuk2 je kels BI dah diberi tugasan tuk wat pembentangan..wa..time2 nih la rase nk demam tu makin menjadi2!!

~Pembentangan secara berkumpulan..mcm biase la..Aku,Eijan & Kak Nora~

Time pembentangan memang best & dinanti2 kn sbb kelas pon leh hbs awal..hm..bile badan dah mule rase sejuk2,kaki pon naik lenguh2..aku rse xsabar nk blik dah..

~Macam2 aksi walau pun ngah demam~
~Naik pelik bebudk tengok aku dok nk snap pic je~
Lps je hbs kelas,aku trus blik..memang rse lain sgt2 dah bdn ni..
Sampai2 je rmh,xtukar baju and langsung lupe aku ni xbukak tudung trus titon!!!!!

PS :- Hubby gerak suruh tukar bju and mkn ubat. Nasib lps mkn and tido esok nye dah sihat..klu x,mau xg kelas aku..

0 ulasan:

Post a Comment