Jom Click Nuff!!

Followers

Friday, October 21, 2011

~Naurah Kembali~


Salam semua...rindu nye nak kembali berbloger nih..
Rasa nya dah setahun aku tak masuk blog..dah bersarang..bukan setakat bersarang labah2 je..lalang2 pun dah memanjang..bile nak cantas nye? Fuh..semenjak aku berhenti dari Yonge Design Sdn Bhd..aku diterima masuk ke ofis account firm..Buzy tak terkata..so mana ada masa nak bukak blog atau FB..

Bosan dengan kerja sampai malam sampaikan anak pun dah tak kenal ibu nye, aku berhenti dan diterima masuk ke ofis lama iaitu Alpace Engineering Sdn Bhd..Berapa lama aku nak masuk balik kesini..demi family, aku harap sangat dapat masuk ke ofis lama..bukan ape..sini lebih dekat dengan rumah..if apa2 terjadi pun aku boleh balik tengok2 kan sikecil memandangkan fakhrul dijaga oleh pengasuh baru iaitu org sebelah rumah je..hekhekhek...

Ok..sekarang nak citer pasal perkembangan aku sepanjang aku tak berblog nih..panjang citer nye..dari Alpace aku bertukar ke Yonge Design..2 tahun di Alpace,2 tahun di Yonge Design..kemudian aku dah fedup..aku cari kerja yg boleh mnjadikan aku exec la konon..so aku bertukar ke Modernac iaitu company accounting firm..aku bertahan selama 7 bulan je..kesian kan si kecil yang jumpa ibu nye seminggu sekali je..hurm..tibe2 aku terima panggilan dari exec kat Alpace tanya "Mau kerja tak" Laju je la aku terima..hekhekhek...

Alhamdulillah..sekarang aku kembali ke Alpace..seronok bertukar2 company..banyak pengalaman..ok..setakat disini je..esok2 kalau free aku post lagi..huhuhu..rindu sangat2 dengan rakan2 blog...

0 ulasan:

Post a Comment