Jom Click Nuff!!

Followers

Friday, February 10, 2012

~Annual Dinner 19/2/12~

Salam kepada kawan2 blogger..Rindu nye nak berbolgger. Dah berapa lama saya tak masuk Blog. Semenjak tukar tempat keje tahun lepas, langsung tak ada masa nak update blog ni. Sampai naik bersawang dah..Ala..sian nye..

Tapi sekarang ni saya curi2 sikit waktu tuk update diary harian ini.. :)

19/2/2012 yang lepas ofis saya ada buat Annual Dinner untuk Chinese New Year. Ada Lucky Draw, makan2 tentu la ada, dan yang paling penting semua staff diwajib kan hadir walaupun ada yang tak hadir.

Untuk pengetahuan semua, saya sebenarnye pernah kerja di company ini pada 2008. Disebabkan saya sambung belajar, jadi saya berhenti la dan datang balik after habis belajar. Bukan senang nak masuk balik. Tapi dah rezeki saya disini..Alhamdulillah.. :)

Saya suke keje kat sini sebab sini memang sporting morting semua..Bonus tak usah cakap la..lagi best setiap tahun ada hadiah. Dah 2 company saya pergi, xada lagi company terbest macam ni. :)

Ok la..berbalik pasal Annual Dinner ni. Saya tak tau nak dressing mcm mana. U all layan je la gambar2 ni.


Ok tak mekup simple mcm ni? Ni pun agak kelam kabut. Baju pun main sebat je. Bukan ade plan sangat nak pakai baju mana.


Ini kawan 1 ofis saya. Nana nama dia. a.k.a kawan sekolah & kawan 1 rumah..hehe..nak cerita panjang sangat. Tapi dia ni pengganti saya selepas saya berhenti. Masing2 bersama hadiah 1st price & 2nd price :)


Ini sahaja perempuan yang ada pada Annual Dinner. Ok la kalau nak dibandingkan dengan dulu hanya 2 orang sahaja.

Erm..baju ni saya buat tuk dinner.. Macam tak kene. Tapi hentam je la.


Makan macam2. Tapi kami semua tak tumpu pada makanan. Semua tak sabar tunggu Lucky Draw. Hadiah2 nye memang best2. 1st price - Ipad2, 2nd price - Jam Tangan Trissot, 3rt price - TV lcd. best tak?yang lain2 hadiah elektrik. memang saya dah impikan tuk Ipad 2 lagi..harap sangat2 dapat..


Alhamdulillah..sememang nya rezeki saya..yyyeeeaaa...menang Ipad 2. Ini la 1st time saya dapat lucky draw. Tak pernah dapat seumur hidup..hehehe

Sebelum balik kene la bergambar beramai2. bersama2 dengan hadiah masing2. Time ni dah nak dekat pukul 11pm. kire awal lagi. Tapi pada saya dah lewat dah..he..Laki & anak tinggal..so kene balik awal :)

Seronok sangat bile ofis buat makan2 macam ni. Semangat nak kerja pun datang. Oleh itu saya malas dah nak fikir tentang kerja lain. Hope lepas ni ada lagi la makan2 macam ni. (Dah tau lagi mau tanya :P )

Ok semua..arius..wassalam..

0 ulasan:

Post a Comment