Jom Click Nuff!!

Followers

Wednesday, September 16, 2009

~Kad raya..Kad raya..Terima kasih semua~

~Dari Coretan Kehidupan blog~
~Dari Kak Hana~

~Dari UmmuQaisara~

~Dari Teratak Impian~

~Dari Eijam's Family~


Assalamualaikum W.B.T

Kepada kawan2 blogger yang sudi menjadi rakan chat dan berkongsi suka duka dlm blogger ni..terima kasih bnyak2..segala salah kata atau ada yang terasa harap diampun dan maaf dri hujung rmbut smpai hujung kaki nih..

Terima kasih juga kepada semua yang sudi berkongsi kad raya dengan aku..terharu gak la sbb ini tahun raya pertama dapat berkawan dlm blog..terima kasih menerima diri yang sederhana ini..

Esok adalah hari terakhir aku bekerja..balik tu maybe makan kat luar je..sbb sibuk nak kemas barang2 nak blik kg mlm ni..tahun ni hubby ajak blik rmh mak aku, tapi aku lak ajak balik rmh mak mertua..bukan ape..rmh yg xseberapa jauh ni xperlu la nak berkira mane 1 nak g..yang penting niat kite untuk beraya dgn keluarga tu ade..

Kepada kawan2 yang akan balik beraya xkira bila..harap drive elok2..tahun ni adalah tahun ke-2 dgn kereta..Dan tahun ini adalah tahun per-1 beraya dgn hubby..semua nye agak kekok..tp mesti seronok..

Sebelum ini kami balik naik motor je..konvoi beramai2..tp sekarang kebanyakkan membe2 pun dah berkereta..so ape lagi..kami berjumpa di kg je..xsabar gak nak jmp membe2..huhuhu..

Ok la..harap semua dapat maaf bermaafi..Aku akan stop bolg buat sementara waktu sampai Khamis atau Isnin nanti..maybe esok aku akan n3 lagi..huhuhu..

Terima kasih lagi sekali..Berhati-hati ketika memandu..selamat pergi,selamat balik harap nye..doa2 kan semuanya selamat..Semoaga kita berjumpa lagi..

0 ulasan:

Post a Comment