Jom Click Nuff!!

Followers

Thursday, December 31, 2009

~Selamat Datang 2010 & Selamat Tinggal 2009~

Selamat tinggal tahun 2009..bermakna tinggal la segala kenangan yang berada dalam 2009..tapi lebih bnyak manis nye dari duka..mana tidak nya..2009 lah menyaksikan aku menjadi seorg isteri dan bakal menjadi ibu..

2009 juga menambahkan rezeki yang ada..disamping kerja, hubby pun mendapat kerja tetap,perniagaan serta rumah yang kami dapat..

Genap 1/1/2010 kami akan menduduki rumah teres 2 tingkat..alhamdulillah..hasil dari kesabaran dan pencarian kami untuk mendapatkan rumah teres bagi 'org baru',akhir nye dimakbulkan oleh Allah S.W.T..

Tahun 2009 amat bermakna pada aku..rezeki juga berlimpah ruah..dan aku berharap agar 2010 ini memberikan lebih kebahagian kepada aku dan family aku..aku juge dapat rasa kan bahawa aku makin rapat dengan Abah..walau dalam kejahuan,abah tetap ambil berat..tak kia ape yang telah terjadi..tidak kira kedukaan yg menyelubungi,hubungan kami anak beranak semakin rapat..alhamdulillah..

Pada 2010 ini aku berhajat untuk menjadi seorg isteri yang terbaik buat suami tercinta Mohd Faizal Mohd Fauzi dan menjadi seorg ibu yang sgt penyayang kepada anak yg bakal lahir ini..harap anak ibu akan sentiasa sihat dan lahir menjadi seorg yg membanggakan ibu dan ayah..amin..

Sebelum aku terlupa, aku juga berharap pada sesi Jan 2010 adalah sem yang terakhir serta sem yang aku boleh skor untuk menjadi pelajar yg cemerlang..he..doa2 kan la..amin!!!


1 ulasan:

rosma said...

salam asha..hope sihat..bb camne?ok?...tk cr...happy new year..

Post a Comment