Jom Click Nuff!!

Followers

Tuesday, January 4, 2011

~Resign Letter~

Hahahaha...mesti korang terkejut kan tengok title n3 kali ni..Aku pun terkejut..huhuhu
Yup..aku dah hantar surat letak jawatan yg berkuatkuasa 27/12/2010 ari tu.. So hari terakhir aku pada 28/1/2011.

Kenapa?? Jangan ditanya la..kang macam2 alasan yang aku bagi..Menyampah lak nak write kn kt sini.

Dengan itu segala keje aku untuk sebulan ni telah diambil alih oleh bini bos yg xtau menahu ape2 pasal akaun nih..Korang bayang kn macam mana aku nak ajar org yg 0-0 akaun?? Penat sangat. 1-1 nak kene tunjuk kan..kene bersebab dan terang kan setiap transaction..4/1/11 baru start aku ajar bini bos ni.

Korang bayang kan la kedekut sgt smpai xnk ambik pekerja lain..dia suruh bini dia ambik alih..so xpayah la nk bayar kt org lain..keje free la mcm tu..ha..kan aku dh lepas kn geram dalam ni..

Bukan aku suke2 nk tulis yg bukan2..aku memang dah lme xpuas hati kje kat sini..aku dan 2 org designer letak surat serentak dan semua blah bulan ni gak..nk sian pun xgune pasal dia xpernah hormat kami sebagai pekerja..selalu tnye "How the bos? U or I?" kalau korang xrase nk cabut ke dari sini?

Aku memang xsuke nak tukar2 kje ni..alhamdulillah la aku dapat kje yg xjauh dari sini gak..cume tempat tu kne bayar parking..leceh..

ok la..sesi meluahkan perasaan dah hbs..

0 ulasan:

Post a Comment