Jom Click Nuff!!

Followers

Monday, January 24, 2011

~Anniversary for 2 years~

Pejam celik..Pejam celik..Dah 2 tahun usia perkahwinan kami..Kalau kata org tua..Ini baru jagung nak berputik..Belum berbuah lagi..Hm..Ulang tahun yg pertama berdua je..sekarang dah bertiga. Memang best lagi2 si kecik tak mau duk diam sepanjang kami selebrate kat Cyberjaya tu.

Dah lama hubby tak menghadiah kan apa2 kat aku yg jelita ni..(Angkat bakul sendiri). Tak terpikir lak anniversary ni hubby buat kejutan buat aku. Patut la kalau mintak kemera tu hubby buat x layan..rupe nye hubby dah plan bende lain..ceh..

Korang ingt lagi x aku pernah citer azam 2011 tang handphone tu? :D
Tak sangka lak..lain yg aku plan..lain lak yg aku dpt..
Aku plan nak kemera dulu..Fon tu akhir tahun pun xpe..Pastu aku lak dh kumpul duit sikit2..Sape sangka hubby dah plan lagi awal dari aku..impian aku yg 1 tuk mesin jahit dah tercapai..yg ke-2 tuk belajar jahit pun dah dapat..yg ke-4 lak langkah bendul yg ke-3..huhuhu..Ingt dapat la yg ke-3 dulu..rupe terus dapat yg ke-4..Ape nak buat...dah rezeki..

Terima kasih sayang..Harap kita dapat jaga hubungan & rumah tangga ni sampai ke akhir hayat. Pemberian sayang banyak makna pada org. Lebih bermakna kalau sayang berada di sisi sehingga akhir hayat org..Terima kasih sayang yg bnyak sabar & melayani kerenah org sepanjang kita melayari bahtera rumah tangga ini.. (^_^)

0 ulasan:

Post a Comment