Jom Click Nuff!!

Followers

Thursday, February 17, 2011

~Azam Dah tercapai~

Salam semua...
Alhamdulillah..Azam aku tahun ni banyak yg dah tercapai..Aku pernah ceritakan aku mahu sambung study menjahit..Aku dah Sambung balik kelas menjahit ni..Aku juga mahu ambil mesin jahit pun aku dah laksana kan..
Handphone pun dah dapat (Hadiah dari Hubby..TQ syg)..Cume tinggal kemera je..huhuhu

Jadi hidup aku banyak gak dah berubah..semua nye gara2 aku aktif menjahit..Aku juga dah start keje di tempat baru. Company accounting firm..sesiapa yg dengar perkataan accounting mesti dah terbayang betapa sibuknye keje kat company ni..hehe..Aku mencuba nasib tuk menjadi yg lebih terbaik..Alhamdulillah..kat company baru ni aku banyak belajar ambil full set account. Aku harap tuk masa depan nanti boleh la aku mencari kerja tuk executive account lak..huh..berangan xnak hingat...

Sambung citer pasal menjahit..Aku ambik sijil je baru..selama 6 bulan..sebelum ni aku pernah menjahit..jadi xde masalah besar tuk aku mulakan balik. Semua nye bermula dari basic. ok la..tak susah mane pun..cume masa aku bersama yg tersayang terlalu sedikit.

Siang aku kerja office hour 9am - 6pm.Pukul 6.30pm aku terus ke tempat jahit. Mandi & bersiap kat kelas je..senang..Selalu nye mesti sampai pukul 11.30pm. Penat nye tak usah digambarkan la..Balik rumah pun xsempat nak menatap wajah anak..anak dah tido.

Memang terasa bile tak dapat meluangkan banyak masa dengan anak..Sabtu & Ahad pun sibuk dengan bengkel menjahit. Semua ni aku buat tuk masa depan family..dan org yg bnyak memberi dorongan dah tentu2 la hubby..Banyak membantu dari segi kerja rumah & jaga anak..Thanks a lot buat my hubby...Love u forever...

Aku xsempat nak sembang pasal gi Langkawi tu..nanti ade masa aku luangkan sikit kat sini ye..nak sambung kje dah.jagn rindu merindu..da..

0 ulasan:

Post a Comment