Jom Click Nuff!!

Followers

Wednesday, April 7, 2010

~Hadiah contest You & Me-Lover Forever~


Haik???ape bende nih??pagi2 aku tengah kelam kabut, datang sorang mamat ni tanyakan nama aku...kebetulan aku kat depan ngah fotostat..so aku dengan berkerut2 dahi ni ambik bungkusan courier tu & sign...main sign je..sedang kan xtau la dari sapa..

Disebab kan aku terlalu bz sgt,aku tolak ketepi dulu bungkusan ni..xsempat nak pikir dari siapa pun..setel semua keje, aku leh lak terleka baca metro & sarapan..bile dah hbs makan baru aku perasan bungkusan ni..kelam kabut aku bukak..ape yek??

Tengah2 aku perah otak,aku bukak blog..dalam hati aku agak mesti hadiah tuk contest nih..memang tepat sekali tekaan aku..wa...xsangke nye dah sampai...

Sori la kak siti..disebab kan terlalu bz & kesihatan yang x berapa nak baik nih, saya lame xcek blog..tau2 hadiah dah sampai depan mate...huhuhu


Cute kan bungkusan nye...excited sgt sampai aku xkire nak bukak bungkusan tu mcm mne..sebab ini la kali pertama aku join contest dan kali pertama dapat hadiah..memang rezeki anak dalam perut pun..alhamdulillah...

Jeng..jeng..jeng...ini lah hadiah nye..........

Nampak simple tapi menarik...kak siti macam tau2 je saya ngah cari frame gambar..huhuhu..ini adalah hadiah paling bermakna pade aku..thanks sekali lagi kat kak siti ye..lain tahun wat la lagi contest..pasti saya org pertama yang joint..huhuhu...thanks...

3 ulasan:

Siti said...

dah dapat yer. harap naurah suka la yer.
lain kali join lg yer contest. InsyaAllah, kalau rezeki kak siti murah, hadiah lagi ngetop. hehe

[leily.laily] said...

tahniah... =D
hihihi, tgh tgu gak adiah pn. siti kite ni :D

Naurah Napiha said...

To Kak Siti :-
Saya suke dpt hadiah ni kak..siap balik terus tunjuk kt hubby..dah wat hiasan pun kak..cantik...terima kasih..nnt rojer2 la klu akak wat contest lagi..

To Leily/Ummi Alya Husna :-
Alhamdulillah...best kan dapat hadiah..suke..ini la dinamakan suke2 dan rezeki..hehehe

Post a Comment