Jom Click Nuff!!

Followers

Monday, May 10, 2010

~A.D.O~


Korang pernah dengar tak A.D.O?Sesiapa yang duduk kat Slim River mesti dah biasa dengan perkataan ni kat kedai mamak Bazar Slim River..Same je ngan ABC tapi berlainan dari segi bahan2 nye..

Kalau setiap kali balik Slim, aku mesti singgah makan A.D.O kat Pekan Slim ni..hanya kedai mamak ni je yang ade..kalau kuar dari Slim ni korang memang xjumpa..aku rase resepi rahsia dari mamak asal India ni.

Tetibe aku terasa teringin nak mkn sedang kan aku mana balik Slim wat masa sekarang..awal bulan 6 nanti baru balik tuk daftar bersalin kat Klinik Swasta Tg Malim..lambat lagi la..huhuhu

Dalam nye xbnyak bahan..hnya ada buah laici,susu cair & buah jagung dlm tin nye..tpi rase nye memang sedap..lain dari yang lain..simple je kan??

Kalau sesiapa yang ade lalu2 kawasan Slim tu nak menghala ke Puchong,beli kan tuk aku ye..he..tau2 sampai sini dah cair pun..huhuhu

0 ulasan:

Post a Comment