Jom Click Nuff!!

Followers

Wednesday, May 26, 2010

~Exam sudah habis...Merdeka!!!!~

Salam semua..hahahaha..happy betul aku...

Lepas je 20/5/2010 persamaan 10.15am, hbs sudah pengajian aku kat Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah. Selama 2 tahun aku tunggu saat mcm ni..fuh..lega sgt lps hbs
tu..memang dah xlarat nak bawak perut ni gi kelas..tapi memandangkan nak hbs kan study,kene kuat gak..alhamdulillah..selamat gak aku menghabis kan pengajian nih..so lps ni nak fikir sambung study atau x..maklum la..anak dah nak kene jage..hehehe

Lepas je keluar kelas, kami ade wat sesi bergambar..tapi entah knp xleh nk upload..klu x,leh aku msukkan gambar budak2 sem akhir nih..huhuhu..memang best & enjoy..

Pada mule nye nak selebrat kat mane2..tapi Kak Nora & Eijan lak xleh..huhuhu..seday tau..Hubby ajak balik kg terus,aku ok je..sampai kat Sg Buluh, hubby ajak singgah makan kat Jejantas..lagi la aku ok..he..makan ape tau??tu kat bawah ni...




Hehehe..memang layak dipanggil mak buyung..mane tak nye..Air dari A&W, tapi makan kt Burger King...puas dpt minum air float nih..semenjak mengandung memang my favourite tul!!! Siap rembat burger hubby lagi..kuat ke aku makan??he..

Aku ambik cuti seminggu tuk exam kali ni..18/5 tuk 1 paper, 20/5 ade lagi 1 paper..lain tu aku study..dapat atau tidak jawap tu aku pun xberapa pasti..so tunggu je la keputusan nye bulan Jun ni..fuh..berdebar gak...

Ha..korang nak tau lagi 1 hari tu aku kemana? dah tentu la balik kg..mane tahan brp bulan akuxbalik..balik pun setakat terkejar2..balik sekejap2..huish..kebetulan lak hubby ambik cuti Khamis & Jumaat tu, aku panjang kan gak la cuti aku nih..leh gak wat persiapan tuk beli barang baby..huhuhu

Sampai kg mcm biasa la, kalau nak tido rumah aku, singgah rumah hubby dulu..So kali ni 2 hari kat rumah aku, 2 hari lagi kat rumah hubby. Sedang kan bukan jauh pun jarak rmh aku & rmh hubby..tapi hubby nak adil kate nye..

21/5/2010 ~ Plan nak ke Klinik Bakti tuk scan pagi tu..Punye la awal aku bangun..sekali duk bersembang dengan mak yang tengah wat persiapan tuk berniaga..leka bersembang sampai xperasan dah pukul berapa..sebab apoinment dari kul 10am - 12pm..kalau x kene pukul 8pm - 9.30pm..adoi..tensen je..so dah pukul 12 tu aku follow la mak g niaga..memang best sebab aku leh mencekik sekali..hehehehe

Balik dari solat Jumaat, hubby datang tolong mak tutup gerai..mak aku ni dah lame niaga..Xde rasa nak bersara pun..mak xreti duk diam..tapi kesihatan xberapa baik gak..risau sebenar nye..hm..


Malam tu hubby ajak gi Klinik Bakti..sambil tu gi tengok barang baby, mane ade banyak pilihan..boring aku..so xbeli banyak pun..Lepas scan, aku mesej Kakak hubby tanye MIL aku masak ape..leh singgah makan jap..hampeh tul menantu nih..huhuhu..

Sekali MIL aku ajak makan luar..pada mule nya MIL nak belanja..tapi hubby xbagi..so hubby kuar duit ye mlm ni..dah la bini mu ni banyak makan..


Tengok aje atas meja tu dah penuh 3meja sambung..buruk lantak tul..huhuhu..malam tu aku ni lak terlebih sensitif..semenjak aku mengandung ni, xleh nak usik sikit, mesti nak menangis punye..korang bayang kan la tengah2 order aku leh menangis..memang mengada2!!

22/5/2010 ~ Tak ade ape2 plan pun..Petang tu terus ke rumah hubby pasal kat rumah aku xde plan ape2 pun..Boring lak...

23/5/2010 ~ Pagi2 lagi aku bangun. tapi duk lepak atas katil lagi..malas tul nak bangun..bile aku bangun, MIL & FIL g beli barang..diaorg plan nak masakan me kari tuk aku..huhuhu...menantu yang dimanja kan..ape yg aku nak, MIL mesti masakkan..FIL lak akan usaha cari kan..maklum la..cucu sulung dalam perut aku nih..he..

Petang tu dah pukul 4pm..aku ajak hubby gi berendam kat Sg Bill..tapi hubby xnak..sekali kene dengan FIL. He..jahat aku nih..terpaksa la hubby ikut kn hasrat aku yg nak berendam dalam air sg..so, ini la aktiviti aku sebelum balik semula ke Puchong..

Anak2 kak Ina pun follow gak..kalu gi berdua je memang boring..kami pun xde plan ape sangat..setakat beli goreng pisang dan air je..aku dah lame sebenar nye nak berendam dalam sungai.. sebab badan ni panas sangat..xtahan rase nye..bile hasrat dah dipenuhi, xde lak terasa nak lagi..balik pun rasa puas je..

Ok..setakat ni je citer yang dah lama aku nak update tapi bz nye pasal, xleh nak update..nanti aku update citer beli barang2 baby lak ye..da...

0 ulasan:

Post a Comment