Jom Click Nuff!!

Followers

Tuesday, June 23, 2009

~Pre Wedding~

Salam...hai semua.. Hari ni aku nak cite pasal pre wedding yg telah dijalan kan pada 8/2/2009 (Thaipusam)


Ha...kalau korang nak tau..aku nikah pada 24/1/2009 d
an kenduri pada 6/6/2009.
Memang agak panjang la proses aku dan hubby t
uk setelkan majlis kiteorang nih..
Mak aku cakap..antara kakak aku dan aku,paling b
anyak proses ada lah aku..
Time bertunang pun nak dekat setahun(walaupun xlama,tp ambil mase lame tuk aku pk psl kwin) Lps tu hubby nak nikah gantung pasal rum
ah bujang kami xjauh..Kate nye takut ape yg xjadi akan jadi..So elok la dielakkan..pstu dlm mse lps nikah nak ke kenduri tu,aku pun wat la persiapan nye..

Aku ni xsuke wat keje last minit..Aku dah siap prepair ape brg2
keperluan tuk knduri..seperti fotografer,mak andam,pelamin,kanopi dan mcm2 lagi..

Selepas memilih tuk ambil fotografer Awang, aku
ambil 1 pakej.
Custom album,pre wedding dan 3hari kenduri dia cov
er.
Tuk pre wedding ni aku mintak lain dari yg lain. Aku xnk same je dgn org lain..blik2 baju pengantin atau biase2 je..hm..korg tengok la hasil gabungan idea aku n Awang my fotografer nih..

~Di Bawah Sinaran Matahari~


~Laluan air yg mendamaikan~

~Air Terjun Yg Sungguh Romantik~
Sebenar nye banyak lagi gambar2..tp mls nak upload semua..
Korg tau aku bangun kul berp time nih?nak dekat kul 5am trus bersiap smpai je kat ulu yam nk dkt kul 8am..mau nye xsejuk..aku tunggu Awang dan fotografer yg lain2 nye. Seramai 4 org fotografer nye..
Ni lak aksi kat Taman Layang2, Kepong..

~Acara Baling Kelopak Bunga~
~Ni Pon Acara Same~
Dan bnyak lagi la gambar yg aku leh kata kn cukup memuaskan hati la..
Sepanjang OTW dari Ulu Yam ke Taman Layang2,memng jem gile..lagi2 kami lalu Batu Caves..
Korg tau2 la time2 Tahipusam tuh..penuh je kiri kanan..
Ni lak aksi2 disebalik tabir..

~Time ni sejuk sgt!!~

~Tengok la aksi fotografer sorg nih~

~Time nih otw nk ke Taman Layang2..Jem gile~
~Baru sampai..aku sorg2 tungang langgang siap kan brg2 nk shoot~
~Manje x?? jgn jeles... huhuhu~
~Ni aksi tengok hasil dari fotografer~
Korang tengok pon leh jeles kan?hehehe..
Apa yg pnting memang puas hati..k la..aku bnyak bende nak cite sbnr nye..besok2 la smbung..k?
Time to balik!!
Daaa...

1 ulasan:

nurayunni said...

erm..awang nie duk mne erk?
cantik lar pic akak....

Post a Comment