Jom Click Nuff!!

Followers

Thursday, June 25, 2009

~Transformers~

Sudah 2 hari budak2 ofis bising tnye sape nak tengok transformers nih..Aku dgr bos nak belanje,aku pon ape lagi..terus tempah 2 tiket..Aku xla mint nk tengok cite2 org putih nih..Tp selalu klu aku tengok,msti bos aku belnje nye..

Ari tu tengok Terminator Salvation..time tuh bos gak belanje..Aku pon g la..walaupun aku sorg je melayu,aku xpeduli..

Kebetulan lak laki aku g Serawak..hehehe..enjoy sorg la aku.. Siap lps tengok g mkn kt Secret Recipes..hehehe

~Bos aku memng xlokek klu ade cite best kat wayang~

Sambung balik...

Bile aku degr je diorg nk beli tiket tuk transformers ni..aku terus mintak 2 tiket sbb aku tau laki aku msti nk sgt tengok cte nih..Aku ade gak dgr kt Hot fm yg tiket tuk cite ni penuh ditemph smpai ari Jumaat.Fuh..ramai tul pemint cte nih..

Tiket 25/6/2009 pukul 6.30pm..

Semalam tept kul 5.00pm aku blik ambik laki aku..dia smpai rmh kul 5.30pm. Kami dri rmh trus ke IOI sne.smpai dlm kul 6.20pm..nsib xjem..selalu time2 ni la jem.Smpia2 laki aku trus bli pop corn n 100 plus. Tuk aku dia bli ice lemon tea n chealsdel..sbb aku xleh minum air gas..

Masuk2 je..sit memng best..kat belakang n tengah2..huhuhu..pastu sebaris tu semua budak2 ofis aku + bos..
~Memang xsangka cite nye best!!~

Aku pun jadi teruja je tengok cite ni..mne xnye..bnyak aksi2 n lawak yg diselit kan..kecoh 1 wayang sbb ade pompuan seksi menggoda..huhuhu

~Optimus Primer..Mula2 cite dah ade peperangan antara robot~

Optimus mati disaat menyelamatkn Sam..time tuh sedih la..

~Si kembar yg sntiasa kelakar~
Aku suke tengok Sam nih..dia ni mcm muke budak2..awek lak seksi gile..siap bibir tebal tu...hehehe

~Saat mendebar kan~

Time paling best bile Optimus berjaya dihidupkan semula...aksi yg penuh mendebarkan dan paling best bnyak lawak yg dimasukkn..memang xkering gusi kite tengok..

Sesiapa yg belum tengok dan plan nk tengok movie this week, elok la tengok cite nih..yg ade ank kecik..aku nasiht kn jgn la...nnt pengaruh lak tengok pompuan menggoda..hehehe

PS:- Dulu adik sedara dan abg sedara aku ade keje kat TGV 1Utama..Setiap kali ade cite best,mesti aku ade kat sne tunggu diaorg bg tiket free..Sekarang 2-2 dah berhenti..mane la nk cri tiket free lagi klu bukn ngan bos..huhuhu..


2 ulasan:

Naura said...

wah, da tukar b.ground nampak..

Naurah Napiha said...

hehehe...sape ajar?

Post a Comment