Jom Click Nuff!!

Followers

Wednesday, November 3, 2010

~Fakhrul Menerap~


Memang rasa cepat sangat..Fakhrul baru 3 bulan 18 hari..Pada mula nya hubby bagi tahu yang Fakhrul menerap sendiri, aku memang xpercaya..tapi bile tengok sendiri,aku rasa teruja sangat2..segala penat balik dari kerja hilang mcm tu je..

Pada Jumaat 29/10/2010, Aku belum masuk rumah lagi hubby dah maklumkan yg Fakhrul dah pandai menerap..aku pun buat muke x percaya..sekali bile letakkan Fakhrul kat toto, laju dia memusingkan badannye nk menerap..kelakar pun ade..sebab tuk 2 kali percubaan gagal..so aku sorak la tuk dia usaha terus leh menerap..bila berjaya, beria2 aku tepuk tangan seolah2 memberikan penghargaan pada Fakhrul..

Paling aku rasa kelakar tu, dah menerap dia xleh nak control tengkuk kepala nye lagi..so asyik terantuk je..hehehe..
Pagi2 bangun tengok Fakhrul tido menerap..termenung aku tengok nye..


0 ulasan:

Post a Comment