Jom Click Nuff!!

Followers

Monday, November 15, 2010

~Family Day untuk pelajar khas~

Hari Ahad minggu lepas (14/11/2010) aku dapat jemputan dari neighboul aku. Dia cikgu sekolah bagi pelajar khas. Jadi hari Ahad pagi2 aku dah bangun dan siapkn hubby & Fakhrul. Mamia je depa 2 org ni kene mandi.

Pukul 9am dah ada kat Sekolah. Kami tunggu Cikgu Kamala kat kantin. Dah daftar, dapat la sorang 1 paper beg. agak besar..belek2 ada majalah APO & UJANG..uikhs...Pastu ada roti Gardenia & Gula2..macam-macam gak ade kat dalam ni..

Bile start je majlis, diaorg persembahkan tarian & hadiah..Sambil2 tu kami makan2. Lauk nye pun sedap2 dan pelbagai..Ada satay, pulut kuning, nasi briani dan macam2 lagi la. Bagi aku cukup meriah tuk menghiburkan pelajar2 khas ni..




Ni la my neighboul. Fakhrul pun suke bile uncle bawak dia jalan2. Memilih gak ank aku ni..Suke pada orang yang melayan dia.He..


Majlis berlangsung sampai pukul 12pm. Time nak balik tu pun kami dapat bekal satay. Agak meriah jugak. Anak aku lak meragam time nak susu je. Dia pun xnak minum botol..so terpaksa la aku berulang alik masuk bilik guru tuk menyusukan si kecik nih..


Rambut Fakhrul dah tumbuh...

Memang best. Menghiburkan..Aku terfikir gak, diaorg buat majlis macam ni memang memerlukan belanja yang besar. Rupa nya terdapat sponser dari banyak pihak. Cukup prihatin untuk anak2 ustimewa macam ni..

Balik tu aku & hubby singgah rumah SIL tuk bagi bekalan satay kat diaorang. Aku ngan hubby xkan leh habis nye. Sampai rumah memang nk tertido terus..mengantuk + penat...

0 ulasan:

Post a Comment