Jom Click Nuff!!

Followers

Tuesday, November 9, 2010

~Hot FM Bersama Jacob's~

Salam semua..Semalam aku xsempat nk publish kan ape2 citer..maklumla..bile dah xde mood nih, bekejar pulak ngam keje..memang agak merunsingkan aku..

Semalam 9/11/2010, Aku ada appoinment ngan doktor gg pasal braces aku nih..elok hbs je appoinment tu dalam kul 12, aku terus balik rumah.Maklum la..half day.Niat hati nak kemas rumah.Sekali tu aku dapat call dari membe ofis aku ajak g Tesco.Aku pun on je la..On the way jemput dia,aku terdengar kat radio yg Hot fm bersama Jacob's ade kat Tesco, Puchong.

Hehehe..aku terus ajak membe gi parking dekat dengan Hot fm. Sambil2 tunggu AG & Fafau, kiteorg jawap la beberapa soalan.Ade la aku dapat menjawap soalan2 nye. So, Layan je la gambar2 di bawah ni.






Fafau baru sampai..

Fafau agak pening time mule2 sampai..tapi still leh layan peminat..
AG parking tepi kete aku.Huhuhu
Fafau memang sporting giler..erm..nampak gemuk sikit la Fafau..
Jangan lupe tanda tangan tau..

Aku memang minat gile ngan Fafau..Hubby pun minat gak.Tapi hubby xdapat la jumpa.Aku terlalu excited sampai terlupa nak mati kan enjin kete. kelakar..Diaorg pun sporting sangat. Jenis suke melayan agak nye..Makan pun kan kedai rojak tepi jalan je..Tak kisah punye..

0 ulasan:

Post a Comment