Jom Click Nuff!!

Followers

Thursday, November 11, 2010

~Kereta Oh Kereta~

Salam semua..
Sepatut nya aku dah lama kene publish kan citer ni..tapi nak menunggu masa yang sesuai la plak..Aku pun buat masa ni xade mood sangat. Sibuk memikir kan macam2.

19/10/2010 ~ Petang tu kawan ofis aku nak pinjam kete. dia cakap nak gi belakang ofis je. aAku tau keadaan hujan time tu, so mintak tolong dia belikan makanan aku time lunch. dia ok jer la..

Pukul 5 pm aku dapat call dari dia. Aku ingat mesti dia nak tanye nak lauk ape. Rupe nye lain lak yang dapat.
"Kete ko excident"
Terdiam aku dengar nye. Hm..nak marah pun xleh..nak menangis pun xterdaya..Aku sempat termenung sebelum sampai kat tempat kejadian. Bukan kat belakang ofis. Tapi agak jauh dari ofis. maybe tuhan nak tunjukkan kat dia bahawa menipu tu berdosa dan yang jadi mangsa nya kete aku.

Nak salah kan sape? dia citer ade kete depan dia nak masuk parking xbg signal. Dia sempat break tuk elak dari langgar kete depan tu tapi van kat belakang kete aku tu xsempat nak break. Al-kisah nye van tu tercium la bontot kete aku..




Ape nak cakap lagi? Good luck to my self lo..
Memang agak patah kaki xde kete selama 2 minggu nih. Nasib la budak ofis aku ni sanggup nak hantar & ambik aku gi keje. cume aku xgi mne2 la sabtu ahad. ape leh buat..nasib badan la..

0 ulasan:

Post a Comment