Jom Click Nuff!!

Followers

Monday, March 22, 2010

~Adriana Zahra~


Salam semua...

Amacam? comel x? he...

20/3/2010 ~ Pukul 3am aku terima kol dari mak..sebenar nye aku ngah merajuk dengan mak..tapi bile mak kol,hilang merajuk tu..tapi aku tengah tido time tu..mak sampaikan berita iaitu Angah dah pecah air ketumban..dalam mamai2 aku ha kn je..siap angguk2 lagi..sedang kan mak tengah kol..macam nampak je aku mengangguk..huhuhu

Pukul 7 am aku terima mesej dari mak kate Angah dah selamat bersalin kan ank perempuan..dalam pukul 10 baru aku kol abg ipar aku tanye kan pasal Angah..Abg kerol cakap xbagi nama lagi..fuh..lambat gak..sedangkan aku awl2 mengandung ni hubby dah dapatkn nama tuk laki dan perempuan..diaorg memng sempoi..

Aku dapat 2 gambar sebenarnye dari abg ipar aku..satu yang ini,lagi satu baru lepas bersalin aku rse sebab jelas nampak darah lagi..so xberani aku nak upload..kang aku yang pening kple..

Angah bersalin kat hospital swasta kat Taiping..Aku pun akan bersalin kat swasta di Tg Malim..tempat semua dah conform..ade gak yang tanye kenapa swasta..pade aku why not kite berbelanja sikit untuk mendapatkan kepuasan..swasta memng bagi layanan yg baik..lagi pun kite dah mengharungi kesakitan yang teramat sgt..jadi xsalah kalau kite diberi layanan seperti raja bile kesakitan itu kite telah lalui..

Ade gak yang cakap same je bersalin kat hospital swasta ngan kerajaan..memang la sama..tapi dari segi layanan nye pulak berbeza bagai langit dan bumi..bukan aku nak kondem kerajaan..tapi sesiapa yang dah pernah bersalin kat hospital kerajaan mesti dah lalui nye kan..so aku juga mahukan yang terbaik untuk aku dan baby yg bakal lahir ni nanti...

Semoga minggu ni aku dapat jumpa anak sedara aku ni..harap hubby xde bertindih dengan kerja Sabtu dan Ahad..dapat la aku balik sekejap tuk melawat akak aku..huhuhu

Sesiapa yang selalu masuk blog naurahmakwa.blogspot.com korang mesti dah tau dia akan bersalin pada bila2 masa..so sekrg dia ngah bercuti..k?da...

2 ulasan:

rosma said...

alhamdulillah dh selamat naurah makwa melahirkan baby ke dua nya...adriana zahra tu ke namanyer???

Naurah Napiha said...

To Kak Rosma:- Yup kak...tu la nme nye..saya pun baru dapat tau dari Along..nnt jemput la datang rumah lawat angah..kali ni dia bersalin senang..sakit xlame..saya xjmp dia lagi..nnt jumpa kat slim ye kak..

Post a Comment