Jom Click Nuff!!

Followers

Wednesday, March 10, 2010

~Cam Nangka Busuk!!~

Salam semua...
Sori la..masih terkial2 nak updtae cite..tapi skrg xde mood..
Ni nak citer pasal malam tadi nye pasal..

9/3/2010 ~ Aku cuti sebab check gigi. Biase la bile pakai braces ni kne la setiap bulan kne cuti tuk tukar itu ini la..macam2..bile dapat peluang cuti ni aku pun trus balik kemas rumah..rase berkurun xkemas rumah tu..gara2 bz dgn belajar n keje,langsung rumah macam tongkang pecah..rimas sangat2!!!!

Jadi sesi mengemas rumah bermula la..hbs je kemas,hubby balik n tolong aku buat kan kerja2 akhir iaitu susun baju & mop lantai..lepas selesai semuanya kami pun duk lepak2 tengok hobi baru aku..nak tau??nanti aku cite kan..

Bile Jebat balik rumah,aku ajak gi tengok perabot..jadi terus nak gi mandi walaupun tahu badan dah sakit2 & kaki pun dah lenguh2.tapi ade hati nak berjalan gak..huhuhu..

Elok masuk bilik air, entah macam mane aku tersalah langkah..BEDEBUK!!!Terlanding dekat toilet..atoi!!!..macam mne leh tergelincir ni..aku xtrus bangun..tapi duk kat toilet tu lame lps tu baru aku bngun cek perut yg dah semakin memboyot..erm..ok kot..xde rse sakit2 pun..ok la nih..

Lepas mandi aku keluar dari bilik air, hubby tengok aku mcm biase je..aku wat muke seposen
"Yang..org jatuh" belum sempat aku hbs cakap dah kene sergah..
"HAAAAA!!!!Habs macam mne?sakit x??" Terus hubby pegang2 perut aku..cek mcm dia lak doktro..
"Ok..xde sakit pun.."Aku tetap dgn muke seposen je..hubby dah bising2..aku wat xtau je...maklumla..dah 5 bulan 3 minggu..tapi risau gak sebenarnye..risaukan kandungan ni jadi pape lak..

Balik dari keje ni nak singgah klinik jap..cek kot2 ade masalah sebab sakit kejap2 datang..xleh wat xtau gak..sebab kite pertaruhkan 2 nyawa nih..hm..mintak2 xde pape la..doakan semoga daku sihat bersama baby..mekasih ya kawan2..da..

0 ulasan:

Post a Comment