Jom Click Nuff!!

Followers

Thursday, March 18, 2010

~Barangan Baby~

Salam semua...

19/3/2010 ~ Pukul 5.30am aku dikejutkan oleh hubby yang bru balik dari Ipoh..sian hubby..dah la penat balik dari Ipoh,langsung xleh tdo..so kene la layan sekejap..huhuhu

Bile dah tdo pun lambat, pagi nak bngun pun liat..ditambahkan pula penat mengemas rumah semalam membuat kan aku lagi xnak bangun..dah pukul 9am baru aku bangun kelam kabut..semua nye gara2 nak kejar lori gas dapur..dah berapa hari dapur kat rmh aku xberasap..

Lepas setelkan gas dapur tu,aku terus mandi..sepatut nye aku masuk ofis pukul 9am..tapi dengan selamber nye aku gi keje pukul 10am..malas punye pasal..nasib dapat bos yang sporting..huhuhu

Sekali time bukak pintu pagar, xpasal2 manggar pintu jatuh timpa kaki aku..adoi..berdarah..terhinjut2 masuk rumah cari handryplus..hubby pun kelam kabut tengok kaki aku dah berdarah..tapi aku wat selamber je...

Sampai2 kat ofis trus gi beli nasi lemak & kuih 3 biji..huhuhu..sarapan wajib tuk aku setiap pagi..Bila aku masuk ofis, terkejut gak ade plastik berbungkus atas meja..sape lak letak nih???


Bile aku bukak2 je kandungan dalam plastik tu..terkejut aku..nak tau ape??minyak angin tuk baby..hehehehe...sape la yang baik hati bagi aku awal2 nih..baru 6 bulan..belum masuk 9 bulan lagi..Ini barang baby pertama yang aku dapat nih..


Bile ditnye kat budak2 ofis, rupe nye si Abby ni yang bagi..dia kate dapat percume kat kedai jamu..jadi dia ambikkan bagi aku..kate nye tuk baby bakal lahir..kelakar je..aku 1 haram pun x standby ape2 tuk baby, ni membe2 dah siap bg tuk barangan baby..lepas ni xtau la ape lak barangan baby yang diaorang nak bagi..kelakar kan...

Ape2 pun thanks Abby..seronok nye keje kat sini diaorang sntiasa ambik berat pada aku..maklum la aku preggy bawak perut sane sni..banyak yang diaorg tegur kan..he..best..best..

2 ulasan:

SwEetForEst said...

hehe..bestnye..dpt kengkwn cmtu..
^___^

Naurah Napiha said...

Lagi best kalau baby dah ade..seronok dapat bnyak hamper tuk baby sampai x tergune..hehehehe

Post a Comment