Jom Click Nuff!!

Followers

Monday, March 22, 2010

~Face Expressions Contest~

'Create

Sila Clik di :-
http://www.mamanazashop.blogspot.com/

Tarikh Tutup Penyertaan : 5/5/2010

Hadiah :
Utama - Barangan Bernilai RM30*
Kedua - Barangan Bernilai RM20*
Ketiga - Barangan Bernilai RM10*
Saguhati - Barangan Bernilai RM5 untuk 5 Orang*
*kos penghantaran ditanggung oleh pemenang
*hadiah ditaja oleh blog Mamanazashop/Nazrirevellshop

Syarat-Syarat Penyertaan :
(A) CATEGORY BLOGGER
1) Terbuka kepada baby/kanak-kanak berumur 5 tahun & kebawah
2) Join FOLLOWERS blog dibawah, letakkan blog dibawah dlm senarai BLOG LIST anda, copy BANNER blog dibawah & letak di sidebar blog anda
- http://www.mamanazashop.blogspot.com/
- http://nazrirevellshop.blogspot.com/
- http://hantarannaza.blogspot.com/
3) Copy sticky mode contest diatas & mestilah link ke blog ini
4) Buat entry mengenai contest ini
5) Upload pic terbaru aksi anak anda (1 gambar shj), letak nama/umur & ceritakan serba sedikit tentang gambar tersebut
6) Tinggalkan komen anda di COMMENTS beserta URL/Link/E-mail entry tersebut

(B) CATEGORY BUKAN BLOGGER
1) WAJIB menjadi ahli MAMANAZASHOP dgn yuran sebanyak RM2 (1 tahun)*
2) Hantar penyertaan melalui e-mail ke nurin_amyliana@yahoo.com
3) Ikut syarat category A (1,5,6)
*hanya jadi ahli utk join contest ini

COME JOIN NOW!!! INVITE YOUR FRIENDS TOO

----------------------------------------------------------------------

Hehehehe...sejak bile aku ni aktif dalam mengcontest nih???
Seronok lak join contest nih..selain terhibur dengan pelbagai aksi,aku juge suke tengok gambar2 yg dipertaruhkan dalam contest nih..

Aku pun saje2 masuk bukan nak tumpukan menang atau tidak..tapi saje nak menghiburkan hati hantar gambar yang kelakar dan comel anak-anak sedara..almaklum la..ank sendiri masih dalam perut ni lagi..so tumpang anak sedara nye gambar je la..boleh ye..hehehehe

hehehe...comel x gambar ni? ok la..aku perkenal kan dulu mengikut contest ni ye..
Nama :- Mohd Al-Qayyum
Umur :- 5 bulan 3minggu
Cerita tentang gambar :- Qayyum adalah anak sedara aku yang no 2. Iaitu anak kepada Along aku. Time ni dia baru lepas cukur jambul..Bayangkan la punye payah nak licin kan kepala dia..bertiga gak la nak cukur rambut dia..Along aku tukang pegang, Abg ipar serta adik nye tukang cukur..kelakar..Qayyum ni memang suke sangat gelak dan senyum..kire xkedekut dengan senyuman la..senyuman nye manis ditambah pula dengan 4 lesung pipit..2 di pipi, 2 lagi di bawah bibir..hansem ke??hehehe..promot nampak....kebetulan lepas cukur,Qayyum nak tido..tapi sempat gak tersenyum..kebetulan aku tersnap gambar nye yang ini..jadi harap dapat menjadi pilihan mamanazashop..

Ok x?kalau sesiapa yang suke akan gambar ni, sila la comment..he..bnyak lagi gambar nye..tapi ini paling comel dan aku rse agak lucu..leh tergelak setiap kali aku tengok..huhuhu..

Ok la..setakat ini sahaja...jom la kengkawan blog kite ramai2 join..aksi yang comel dengan senyuman yg cute menjadi pilihan..lame2 tengok muke2 ank2 yg cute miut nih,leh melekat kat baby dalam perut nih..huhuhu





0 ulasan:

Post a Comment