Jom Click Nuff!!

Followers

Wednesday, August 12, 2009

~Ganti getah kepada Besi!!~

Menggerunkan bile getah bertukar ganti dgn besi..lagi2 berkaitan dgn diri..hari ni aku half day sbb kne jmp doktor gg secara tetibe..semua ni gara2 getah yg doktor selitkn kt gg garham aku tertanggal..Disebab kan gusi kat gg garham aku yg bongsu dah bengkak ats sbb gg bongsu tu blm hbs naik lagi,getah yg menjarakkn antara gg garham normal dan gg garham bongsu ni telah trtanggal dgn sndiri nye..(Time aku gosok gg)

~Ini la getah nye..sbnar nye kecik je..ni dah kembang sikit~

~Kn aku ckp..kecik je..ade la dlm 5mm~
Aku msg doktor mklumkan pada dia..Time tu hari Isnin(10/8/09)..kire nye bru seminggu lbh doktor pasang getah tu..skli doktor tu suruh dtg Rabu (12/8/09) pg kul 9am..hadoi..kne mc lagi la nmpak gaye nye...

Time pagi tdi hubby asyik gerak aku je..sbb smlm pent tido lmbat..so pg nk bngun pon jdi liat..lps hubby g kje,aku trus bersiap..kul 8am dah start enjin kete..harap2 x jem..sekali bru smpai JJ IOI,WAAAAAAAA!!!!Jem gile..sempat gak la aku bace novel sementara nk tunggu kete dpn jln..smpai skit kaki aku tekan clash..nsib aku jenis x cepat merungut..klu hubby ni,asyik merungut je mengadap jem..

Sampai pon agak lewat..nk dekt2 kul 10am..hm..ramai gak org nye..Time aku jmp doktr,doktro cek gg aku..aku pon smbang2 la ngan doktor psl kat lelangit aku ni ramai yg mntak bukak memandangkn aku dah mkin kurus sbb xleh nk kunyah makanan..nasib doktor tu xkisah..klu boleh dia pon xsuke aku pakai bende alah tu..


Lepas dia cek,dia ckp nk masukkn besi..bile dgr nk msukkn kn besi,rse lemah je badan aku..ikut kn masuk besi 9/9/09 ni..tp alang2 dah dtg kne la msukkn..xla bnyak buang mase..tu pon seksa!!
~Ni Sample gg yg dah siap pakai braces..kire nye hasil slps pakai braces la..he..takut aku tengok nye..semua tu gg betul..siap dawai2 tu berjela2 lagi~

Hbs sesi appoinment mengejut tuh,aku g jmp Sha(Kwn sekolah aku)Kt tingkt 1..aku kne cabut gg garham bongsu nih supaya senang tuk gerakkn gg nih..hm..takut lak aku rase..time jmp kawan aku nih xsihat..dia demam..sian dia..skli dia bg appoinment esok (13/8/09) dan 24/8/09..wa!!!Aku dpt byang kn betapa teruk nye hari tu..ni dah msuk kali ke 3 aku dtg tuk cabut gg..sakit nye!!!Dah la 2 batang kne cabut..huhuhu..

~Perasan x kaler getah tu cam lari jerk??Bawah kaler biru pelan..Ats kaler hijau biru terang~

~Ini lah dia gg atas yg agk terseksa..bulatan merah tu getah yg membuat kn aku xleh mengunyah..bulatan kuning tu lak getah yg diikat dan setiap hari kne tukar..dan bulat ungu tu lak besi yg bru dipasang tadi..ok la..xsakit sgt pon..~

Esok..aku half day lagi..nasib badan la..terseksa rase nye pakai braces nih..so sesape nk pakai braces aku cadangkn..lupe kn la..klu sanggup nk cantik..msti la sanggup nk pakai bende alah ni kn??he...

0 ulasan:

Post a Comment