Jom Click Nuff!!

Followers

Monday, August 17, 2009

~Selamat Hari Jadi ABAH~


Assalamualaikum W.B.T
Hai semua..n3 kli ni nak cite2 psl ari Sabtu & Ahad minggu lps..

Kebetulan kene balik sbb hubby ade hal kt rmh dia..Aku lak rase sayang nk tinggal kn kelas..jadi just kelas Finance je la aku g..kelas Bi & Pemasaran trpaksa la aku ponteng..bg aku semua penting..tp penting lagi Finance sbb mengira kn..dah la aku ni lembap sikit..

Hbs je Finance,aku terus ajak hubby g Giant Shah Alam..Kebetulan Sabtu tu (15/8/09) Hari jadi abah..so kiteorg kejar masa tuk smpai Slim River dlm kul 9pm..lps beli kek,xg mne2 dah..terus balik..

~Macam2 pilihan..klu leh nk je aku pilih semua~

Sampai2 dlm kul 9 gak..fh..tp abah & mak lak xde g KL.wa!!!!Aku trus kol abah..abah ckp on the way balik..hm..ok..aku pon set plan ngan adik beradik aku yg lain tuk wat kejutan kt abah..

Setiap kereta yg lalu dpn rmh aku jenguk..ingt abah dh smpai..dlm kul 10pm nmpk kete abah masuk parking..ape lagi..kelam kabut la aku n cikah pasang lilin..tengah2 kelam kabut tu sempat gak la aku pesan kt cikah suruh tutup lampu rmh utama..konon dari dapur aku bawak kek yg dah menyala dek lilin nih wat suprise kt abah..


Time aku baru kuar dapur ngan menatang kek,xperasan abah terus ke belakang smbil bising2 sbb tutup lampu..dia xperasan lagi aku ngah pegang kek bagai nk rak nih..lawak tul..abah lak terus masuk bilik..pecah perut kiteorg gelak..he..

Bile panggil abah kt dpn,tersenyum smpai ke telinga abah tengok kek atas meja smbil anak2 nyanyikan lagu Happy Birtday kt abah..Jemi & Jebat je xde..lain semua ade trmasuk la si menantu2 nye..Mak lak kebetulan g Johor..Hm..ni je la yg dapat kami sambut tuk abah..

Memang agak best gak walaupun mak xde..selalu klu mak ade yg tambah meriah nye..kek langsung xtinggl..siap ade yg puji sbb sedap..Kebetulan lak ade 3 org sepupu ikut abah balik dri K.L..memng cepat la hbs nye..hehehe

~Time sambut birthday bapak & mak mertua pun kek yg sama..aku suke kek nih~

~Si kecik ni pon sibuk nk smbut gak~

PS :- Birthday aku xlama je lagi nih..xsabar nak tengok ape rase sambut bile dah bergelar isteri..ade perubahan atau mcm tu je..hehehe

0 ulasan:

Post a Comment