Jom Click Nuff!!

Followers

Tuesday, August 4, 2009

~PC Fair~


Hari Ahad(2/8/2009) pg2 lagi kne bngun sbb kelas kul 8am..wa..mls nye nk bngun pg2 nih..hubby klu aku xbngun dia pon tdo sekali la..nk xnk kne gagah kn gak (mlm tdi demam kne mkn ubat..lagi xlarat nk bukak mate)

Sampai2 je Poli nmpak Eijan & Kak Nora jalan terkedek2 menghala ke kantin..ape lagi aku follow je la bini2 org nih (xsedar awak tu pon bini org)..Rupe nye kelas start kul 9am..wa!!wat penat aku je bekejar dari Puchong..ingt kn dah trlambat..

Lps mkn trus masuk kelas..puan xsmpai lagi..hm..skrg ni azam baru..yg 2org bini org ni pon azam baru..nk tiru time kuiz..so kne duk belakang2..aku lak xleh nk tumpukan klu duk belakang nih..

~Sorang muke kesian..sorang lagi muke happy..sorg lak muke poyos..hikhikhik~


Kelas hbs awal..kul 10.30am dah hbs..trus ajak hubby g PC Fair kt KLCC..wa..penat nk mencari parking..semua nye cekik darah..selalu nye klu g KL naik motor..kli ni hubby ajak naik kete lak..hm..bile tengok parking cam cekik darah rse mls nk g dah lps nih..pelik aku..knp ramai suke sgt keje KL ni..aku lagi nk blik kg..duk sne kos pun rndah..klu hri2 mengadap parking shja dah rm15..ate??mcm mne??ngadap le kome...

Nasib jmp parking rm4..trus parking n g kt PC Fair tuh..Wa!!!ramai gile org kt situ..membanjiri kat dlm tuh je..aku rse bukn nk membeli sgt pon..just tengok2 je..

Aku dtg situ sbb nk tengok harga bg hard disk ngan cari beteri charge Penasonic..tp xjmp..hard disk bnyak la pilihan nye..

Rugi aku dtg time duit dah hbs..klu x,mau mcm2 aku beli kt sne sbb memng murah2..tp yg xtahan kne la berimpit2..xselesa...

~Mcm2 gye tuk menarik perhatian ramai~




Pegi sane tuk memenat kn badan je lebih..kul 4pm dah balik sbb nk singgah tempat lain lagi..lagi pon badan aku masih lenguh2 sbb demam semlm..sempat la beli tuk kete dan diletak kn kat depan nih..memng cute sgt!!!



PS :- Hehehehe..blik tu kami singgah kat 1 tempat..nak tau??tungguuuu...next n3..da..

0 ulasan:

Post a Comment