Jom Click Nuff!!

Followers

Sunday, November 22, 2009

~Family Day kt rmh aku~

20/1/2009 ~ Lepas je waktu ofis pukul 6pm,aku tunggu Jebat ambik..pukul 7pm baru dia sampai..tensen je..nasib xde mood nak marah dah..Sampai rumah terus ajak hubby gi Sunway sebab mak kte dah tunggu kat sne..time on the way nak ke sane,mak call tnye dah sampai mne..mak nak ikut balik rmh sbb xselesa kt hotel sunway ni..pelik gak..bukan besar ke hotel nya??

Sebenar nye abah aku dapat tiket tuk family day kali ni kat Sunway Loagoon..dapat la 5 tiket free..sebelum ni kat PD & Genting tapi aku gi kt PD je..memang best..abah sekarang pun suke bawak ank2 nye berjln walaupun ada diantaranye dah kwin..tapi kali ni kat Sunway agak xbest..maybe tengok bilik hotel nye dah hilang mood..sian gak kat abah..tapi mak dah bising2
xnak duk kat bilik kecil cuku2 tuk 2 org sedangkan yg gi lebih dari 5org..

~Korang tengok & nilai kn la mcm mne..~


~Sekecil2 nye..pastu bilik air lak kotor sangat..semua komplen~Sakit gak jiwe tengok hotel mcm tu..Felda ni pun rse cam bengong gak..dah tau bg tiket sampai 5 tiket tu,agak2 la..bg la hotel yg selesa & besar..ade 1 family ni lagi la kesian..siap bawak cucu,menantu,ank beranak,sekali dpt bilik tuk 2 org je..memng menyakit kn hati tul!!

Tapi sian lak kt abah kene tinggal sorang je sbb semua pakat nak ikut aku balik rmh kt Puchong.antara Puchong & Sunway pun xjauh..ade la dalam 10minit je..tapi abah xnk ikut..sebab kengkawan nye ade kat hotel..segan lak kte nye nak tinggal kn kawan2 dia..

Sebelum balik tu abah ajak gi makan..kebetulan sebelah hotel ade mkn steamboad..aku dh lme sgt nak merasa mkn steamboad..tp kt Puchong xtau nk mkn kt ne..alang2 ade ni,laju je aku jalan dlu..hehehehe..sedangkan mak & along xnk mkn..dah aku duduk,kne gak la mkn..hahahaha

So layan je la gambar2 kiteorg melantak steamboad yg pelbagai pilihan ni..along degil dalam pantang still nak mkn gak..klu gatal garuk sendiri..hehehe..

~Hubby tembam x lps balik dri kursus 2minggu?bertmbah comel kn?~
~Si Cikah tengah SPM ni..Along lak xhbs pantang lagi~
~Qayyum suke duk kat dakapan aku..ade sebab rupe nye..~

~1St time mkn steamboad..mcm2 aku ambik tuk mkn..xknyang pun!!~
~Berasap muke aku..hehehe~
~Org pantang boleh mkn ais krim ke?~
~Jebat & abah pun makan xberhnti~~Aku tukang ambik ke hulu hilir..last2 diaorg je yg mkn smpai hbs..tensen aku!!~

~Cute nye!!yg diaorg pegang tu..bukn org tu..~
~Hubby pun xnk mengalah~~Sambil Qayyum tdo,laju je mak makan..tapi Qyyum pun xmeragam..ok la~

~Sampai hbs mkn pun Qayyum xmeragam..lega~Memang best sesekali dapat makn dgn family..abah yg belanje kali ni..sok2 aku lak..belanje ape??nnt aku n3..ni nak balik awal sebab janji dgn hubby nak kuar mlm ni..huhuhu..

Balik mlm tu layan kerenah Qayyum..tdo pun pukul 2am..mengantuk je gi kelas sok nye..klu la boleh ponteng..tapi dah last kelas pun..hehehe

last2 family day kat Puchong gak...huhuhu..memang haru..

4 ulasan:

rosma said...

seronoknyer makan2 m'sia nih.he2 lg2 ngan org tersyg..lg le beh...emm akk teringat kt family naurah..dolu2 mase sekolah suke lepak2 kt umah naurah..tumpang mandi le tumpang makan le.eee xmalu..he3..

Naurah Napiha said...

To kak Rosma :-
Haah kak..best...tu la..time2 sekolah dulu memng best..family jenis xkisah kak..best kan?nnt klu ade mse meh la dtg rumah kite lak..tumpang mande & makan kt rmh sye lak..hehehehe

gurLuvpink said...

naurah..ayah ko dpt tu hotel sun inns kan..
xcilap aku hotel tu btul2 tepi hotel sunway..tekejut aku ko tlis hotel sunway..laen ler..=)aku penah hi-tea kat sunway hotel, sgt la expensive,cantik n bersih..

Naurah Napiha said...

To gurLuvpink:- Haah..salah2..hotel sun inns..aku lupe nme hotel tu...betul2 tepi Jusco Sunway..sgt lah tidak seronok!!!

Post a Comment