Jom Click Nuff!!

Followers

Wednesday, November 18, 2009

~Hubby dah balik!!!~


18/11/2009 ~Best sangat bile hubby mesej kate dah bertolak balik..Dalam bas siap mesej2 lagi dah sampai mane? dah lps mne? pukul berapa nak sampai?..jap lagi tnye lagi..soalan yg same..xsampai 5 minit tanye lagi..

Jebat gi ambik hubby kat Putrajaya, so aku xduduk diam la..sat kang aku msj tnye kat mne..dah sampai Putrajaya ke belum..jgn bg hubby tunggu lama2..huhuhu..naik tensen Jebat bile aku kejap2 kol & mesej..Siap ade 1 mesej tu dia blas balik mcm ni "Iye la kak oi..tak lama lagi kami akan menyatukan anda berdua..he.." Menyampah lak aku ngan mesej dia tu..tapi kelakar gak..hehehe..

Pukul 6pm hubby datang jemput aku kat ofis..wa..happy sgt..2minggu mcm 2 tahun je..tapi xleh lebh2 lak..sebab Jebat & Anis kacau daun..hubby ajak kuar makan..hubby yg bawak kete..kejap2 jeling aku kat sit belakang..time Anis & Jebat tido, siap curi2 tengok..aku lak buat jual mahal..best je..cam mule2 bercinte dulu..he..

Bile dah mcm tu tentu la jadi xkeruan kan??hubby duk jeling2 manje gitu..aku pun buat2 la belek beg hubby yg bnyak..tengok ade hadiah & cenderamata..he..sure la tuk bini nye yg manis nih..hehehehe...

Sekali aku terjumpe surat lak..siap tulis nama untuk siapa..tapi xde lak tulis dari siapa..bunyi nye lebih kurang mcm ni la..
"Hai..jalan xpandang kiri kanan pun..siap langgar saya x tegur pun"
"Hari ni awak nampak handsome la..kalau buang janggut tu lagi handsome"
Dan bnyak lagi la..aku pun baca sekali lalu je..xberapa nak ingt semua yg ditulis..tapi tulisan tu mcm budak2..aku xde lak rse cemburu atau sakit hati..siap time turun nk gi makan berpimpin tngan ngan hubby..klu korang kat tempat aku mcm mne??Perlu ke trus nak serang hubby?atau buat muke?atau memberontak dgn cara xlayan hubby?

Pada aku kite kne la profesional..aku bercakap bukan sebab aku xkne so boleh la aku cakap..sekrg ni aku berhadapan dgn realiti..aku yg baca surat2 tu..kepercayaan aku pada hubby 100%.Perlu ke aku meragui nye??

Jebat & anis tempahkan tiket wayang untuk aku & hubby..tapi disebab kan hubby dah xlarat,aku cancel kan je tiket tu..setakat duit rm12 ape la sgt dgn nk memenuhi permintaan hubby untuk teman kn dia berehat mlm tu.Jadi kami burn kn je tiket tu..he..

Lepas 2 org budak yg kacau daun tu blah, aku & hubby sembang2 sambil tengok berite..time tu bnyak gak la topik2 yg kami bincang kan..dari hal kerja sampai la bisnes..dari hal rumah sampai la hal kursus hubby yg 2minggu ni..Mcm2 yg hubby cerita..dari lawak sampai la cerita tensen..hubby dilantik sebagai ketua kumpulan..hubby ckp kumpulan dia buat kerja semua serahkn pada hubby..hubby mls nk bising2,just ikut kn je la..sekali xsangka hari terakhir tadi dilantik sebagai kumpulan terbaik..kelakar gak..

Aku tunggu gak citer pasal surat tu..tapi hubby xbukak pun cter tu..pasal dia beli ape,untuk sape dan hadiah yg dia dapat ade la..last2 aku yg duk gelak2 dgr hubby cerite tnye kn psl surat tu..hubby senyum sambil mintak aku kuarkan dari beg..dia suruh aku bukak hadiah yg budak tu bgi pada dia..aku pun bukak la hadiah yg dibalut tangan menggunakan kertas A4..siap di stapler keliling lagi..sekali aku nmpak kincing tertulis sweet friends Faizal From Fitri..aku dah agak dah..

Rupe nye surat2 tu dari budak bernama Fitri..oopppss...bukan peminat hubby ye..jgn lak korang tersalah anggap..ade aktiviti dari permulaan kursus tu..dimana setiap seorang akan cabut 1 nama dalam balang kaca..org itu harus la menulis surat setiap hari dimana si penerima surat tu xtau menahu siapa yg menulis nye sehingga lah di akhir kursus org yg selalu tulis surat tu akan bg hadiah sebagai cenderahati dan perlu menunjukkan diri mereka yg sebenar..kelakar kan?hubby cakap mule2 dia pun ingt perempuan..tp malas nak layan sebab dia pun kne gak tulis surat pada org lain..tapi disebab kn bz sgt,hubby xdpt nk tulis hari2..hubby dapat perempuan tuk bg surat tu..bile aku tnye ape yg hubby tulis..dia ckp "Hari yg ceria.." Macam2..

Malam tu aku pun ape lagi..melawa la aku..nak 'jamu' hubby lps 2 minggu xjmp nih..mesti la dgn 'hidangan' yg istimewa..xgitu??hehehehe..alamat nye tido awal la..huhuhu..

0 ulasan:

Post a Comment