Jom Click Nuff!!

Followers

Monday, November 2, 2009

~SELAMAT HARI JADI HUBBY!!!~


YA ALLAH!!rase bersalah sangat2 kat hubby..disebab kan terlalu bz dgn kerja full time, keje part time & study,aku sampai terlupe birthday hubby..kesian nye kat hubby..mlm tadi la segala2 nye membuatkan aku rasa bersalah yg teramat sampai sekarang...

Pukul 1.30am 3/11/2009
Hubby :- "Yang..oooo...sayang.."
Aku :- "Erm..." Sambil tahan mengantuk..xleh bukak mata.
Hubby:- "Bangun la yang.." Bile tengok aku xade reaksi selepas beberapa minit..
Aku :- "Ape nye??Orang ngantuk la..tido la.." Tahan rasa marah sebab terlampau penat & mengantuk sebab sampai rmh kul 1am..
Hubby :- "Alaaaaa..." Macam kecewa sgt bunyi dia..

Tetibe aku baru teringat terus aku pusing tengok hubby..Rupe nye hari jadi hubby..Ya Allah..terlalu2 bersalahnya aku rasa..memng sangat2 merasakan bersalahnya..selalu nye aku la paling xlupe hari jadi hubby..Aku akan plan sebulan awal sebelum hari jadi hubby..aku suke sambut beramai2 atau berdua dgn kek yg sederhana dan hadiah yg xseberapa cukup untuk menunjukkan kebahagiaan dan kasih sayang yg teramat aku pada hubby..

Tapi disebabkan terlalu sibuk buat 3 perkara dalam 1 masa,aku boleh lupa dan xingt langsung..betapa rasa bersalahnye la aku.hm..ape aku nak buat??dah la rase sedih sepanjang hari ni..huhuhu

5 ulasan:

YANNA said...

DAHSYAT NYER AWAK... BESDAY HUBBY PUN TAK INGAT... NI KENA WAT SUPRISE HADIAH LAH KALAU CAM NIH... HEHEHE

Naurah Napiha said...

To Kak Yana:-
Tu la pasal kak...tensen je nih..keje menimbun..adoi..poning2...

yaya said...

ayooot..kak kne pujuk hubby..hehehe

gurLuvpink said...

TBUS LA WAT MLM NI..;) HAPPY BIRTHDAY FAIZAL..FROM BOTH OF US..MAST&APIZ

Naurah Napiha said...

To Yaya :-
Haah..majuk..dah kene pujuk..huhuhu

To gurLuvpink:-
Haah..mlm tu terus buat..tapi dgn kejutan..thanks mas&apiz!!

Post a Comment