Jom Click Nuff!!

Followers

Wednesday, November 4, 2009

~SELAMAT HARI JADI HUBBY!!!~-Yg ke 2

He..walaupun dah terlewat untuk beberapa jam..tapi aku tetap menyambutnye dgn penuh mengejutkan untuk si hubby..aku memang suke kan kejutan..tapi aku xsuke kalau org dah bg tau awal2 nak buat kejutan..jadi disebab kan aku dah terlupe nak wish,xbermakna aku lupe dari azali lagi..semua nye gara2 keje part time yg aku laku kan sekarang ni membuatkan aku lupe untuk wish je..tapi perancangantuk sambut birthday hubby 3 bulan awal aku dah plan..

Bak kata pujangga, kalau nak berjaya perlu ada pengorbanan..jadi pengorbanan ini lah yang aku dan hubby lakukan..masa dirumah kami terhadkan..tapi masa diluar kami lebihkan untuk mencari peluang yang ada..

Bile dah bz memang senang lupe itu & ini..Sampai hubby merajuk aku lupe nak wish..sedangkan ingt tarikh tu beberapa jam sebelum sampai rmh..penat punye pasal smpai terlupe..ape nak jadi la dengan bini Pezal nih..

Ha..dah lupe tu xreti2 lagi ke nak buat 'bayaran' balik??aku denda la diri aku nih..Pada mule nye nak plan dgn Dayang & kawan2 tuk sambut kat luar..tapi kereta Dayang excident..so terpaksa la batalkan niat tu..tapi tetap ade niat nak sambut sama2 dgn Dayang..jadi buat la planing basi..

3/11/2009 ~ Time lunch aku xmelengahkan masa gi beli kek..Walaupun kete masuk workshop,aku tetap nak beli gak hadiah??macam mana?xkan nak naik motor kot??mau penyet kek tu..aku terus pinjam kete Jan..Dah beli terus hantar ke tempat keje Dayang sebab ade peti ais..huhuhu..balik dari keje,aku hantar Dayang sampai rumah sebab kete dia pun masuk workshop ari yg same..

Malam tu aku siap ajar Dayang jadi penipu sunat..suruh Dayang mesej hubby tuk dtg lawat dia..mule2 hubby xnak memandangkan kami akan ke K.L & mungkin sampai pukul 1am,Tapi baik pinye kakak ajar adik ipar membohong..

Dayang :- "Ala Peje..org xde besok..ko kan nak gi kursus 2minggu kan?bile nak jmpe nye lagi?lagi pun Dayang ade hal ni..nak bagi dokumen yang Ayah bagi kat Dayang suruh serah kat ko"
Lebih kurang mcm tu la msj yg aku ajar si Dayang..lps Dayang hantar je msj tu,tetibe aku dapat mesej..
Hubby :- "Ok la..tapi lewat2 sikit..k?"Fuh..pandai tul adik ipar aku...cepat tul dapat buat ayat..terus forward kat aku lak tu..pandai kan??(kakak ipar nye lagi pandai).Aku pun buat2 la mcm xde ape2..sedang kan sebelah hubby tengah drive menghala ke K.L,aku kat sebelah ngah plan baik nye dgn Dayang psl mlm nih..huhuhu..

4/11/2009 ~ Dalam pukul 12.30am baru hbs funtion kat Titiwangsa..agak penat dan mengantuk..tapi gagahkan gak la menuju ke rmh Dayang..sambil2 tu still msj2 dgn Dayang bile dah sampai kt mne2..kene buat report..takut Dayang dah tertido..sampai dalam pukul 1.30am..ketuk2 rmh Dayang senyap sunyi je..siap bergelap lagi..hubby tnye gak,agak2 Dayang dah tido kot..hm..3 kali ketuk bru nak pusing balik Dayang bukak dgn kejutan yg best sangat2!!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
~Suprise to my hubby~

~Terkejut nye hubby bile Dayang bukak pintu..sebab ingt Dayang dah tido~

~Sesuatu yg tidak hubby sangka~

~Tengok kek saya..comel kan?~
~Cepat la yang..potong kan..xsabar nak makan~
~AAAAuuuMMmm...sedap..coklat campur blueberry~
~Wa..siap suap same2..huhuhu~
~Hadiah bawah sekali tu dari Tengku,Bob & Aku...Hadiah kat atas tu dari aku & Dayang..sian dia,lps keje trus keluar beli~
~Seronok nye dapat hadiah..hilang merajuk tu ye??~
~Untuk bukak hadiah ni makan masa selama 1jam setengah~
~Jeng..jeng..jeng..wa..N95!!!~
~Bile dapat fon,terus lupe nak bukak hadiah no 2..ape lagi..menjerit la aku!!~
~Dapat beg ke???!!!~
~Wo..baju sejuk a.k.a baju hujan..wa...dapat baju ujan baru~Walaupun penat, tapi kami seronok sangat..hubby lagi la best sebab dapat kejutan dari 2org tersayang..xsangka kate nye.sampai nak blik dari rmh Dayang pun sempat cium dahi adik nye untuk mengucapkan betapa terime kasih nye kat Dayang..On the way ke kereta pun hubby duk senyum je kat aku..masuk2 dlam kete trus dpt 1kiss kat dahi..wa..bahagia nye!!!

So untuk menunjukkan yg aku memng xlupe,hadiah bju hujan tu aku memng dah plan dgn Bob & Tengku untuk beli di Rawang & Bob akan pas pade aku..3 bulan aku plan tuk beli baju nih..punye la lame..malam 3/11 tu baru dapat..nasib Bob dah bungkus awal2..huhuhu..Thanks semua yg sudi memeriahkan lagi hari jadi hubby..tq...

0 ulasan:

Post a Comment