Jom Click Nuff!!

Followers

Thursday, November 5, 2009

~Beh kahwin~

Walaupun dah basi pun citer ni,tapi aku asyik lupe je nk n3..so dapat n3 kali ni,aku n3 la gak...

31/10/2009 ~ Aku ade kelas sepatutnye sampai mlm pukul 9pm..Tapi ade membe ofis lama aku kawin time ni..xsedap la sebab kami dah conferm nk dtg..dia pun dah tempah table..tau la klu cina kawin ni mcm mne..

Aku pun kuar awal dari kelas lps mintak kebenaran..nasib la pensyarah aku ok..Hubby & Nana pun dah siap tunggu kul 7pm kt depan kelas..kiteorg trus gi..mule2 terlajak gak nak sampai sne..dah kul 9pm bru la jmp tempat nye..

Bile dah masuk kt dewan nye..ramai membe2 ofis lama aku dah tunggu..ade 2 table je tuk org melayu..Memang tempah khas & masakan pun khas dari restoran melayu..tp xbnyak la..setakat lauk pauk je..pencuci mulut lak hnye la tembikai..hm..hentam je la..hubby siap tambah nasi 2 kali tu..

Layan je la gambar2 nih..malas nak citer panjang2...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
~Cantik pintu gerbang nye..cam nak bawak balik lak~

~Ini la nama excolleague aku..Beh Poh Chai~

~Beh ni antara org yg rapat dgn aku..Seorg yg garang..tapi baik!!xsangke dah kwin pun ko ye Beh!!~
~Wife dia memang kecik je~
~Antara gambar2 yg menghiasi luar dewan~
~Ini pula antara lauk2 nye dan acara2 dalam dewan~
~Bile dah kenyang,kami lepak luar je la..sebab kt dlm dewan diaorg ckp bahasa cina..bukan paham~
~Ini la antara excolleague aku time aku keje Alpace Engineering tahun 2008.Diaorg ni company yg tinkat 1 bawakh ofis aku dulu..tp aku rapat dgn Beh je..sebab dia garang~Sebenar nye ini kali pertama aku gi invitation perkahwinan org cina..memng best..tapi xjauh bezanya perkahwinan artis melayu yg aku selalu tengok dlm tv..hm..balik tu aku sampai tertido kekenyagan..huhuhu

0 ulasan:

Post a Comment