Jom Click Nuff!!

Followers

Sunday, July 5, 2009

~Aktiviti Balik Kg-1~ Jumaat 3/7/09

Salam semua..

Minggu lps 3hb smpai 5hb aku blik kg..Lps je hbs wktu ofis, aku trus pecut kn kete smpai rmh..xsabar nk balik..dah lama lak tu xblik..he..

Aku suruh hubby tunggu siap kt luar tuk g pasar mlm sebelum balik..tp hubby xnk..mcm2 alasan dia suruh aku naik rmh dlu..aku mls tul nk naik memandang kan rumah aku tu tingkt 5 paling atas..Xde lift lak tu..adoi..nk xnk naik la gak..

Sampai rmh rupe nye hubby ade kejutan tuk aku..


Jeng..jeng..jeng...ha..ni la hadiah prkahwinan kami dari jabatan hubby..ramai sgt yg bg..kadang2 tu majlis tu dah lama berlalu pun still ade org bg gak..TQ semua...

~Konon2 nk membebel kt hubby..bile tengok hadiah ni trus sejuk hati..he~
Kalau bab2 bukak hadiah ni aku la paling suke..sbb aku suke simpan pembalut skli kotak nye..hehehehehe

~Mule2 suruh hubby bukak..tengok la tu..smbil2 tengok tv,langsung xtrbukak pun~

~Dpt kt aku,memng xkasi can la~

Sebelum bukak tu aku goncang2 dlu ape dlm nye..masing2 teka la..laki aku teka kain pasang la,t-shirt la..aku lak teka baju gak..iye la..ringan semacam je..

Sekali lps bukak je, aku trus gelak kuat..sbb ape yg kiteorg teka xbtul..

~Ni la dia hasil slps bukak hadiah tu..tapue~

Lps bukak hadiah,aku xtunggu..trus brsiap nk balik..lagi2 ble teringat hari jdi Jebat..aku ambik la ape yg aku bli masukkn blik dlm kotak n balut kasi kemas..siap berhnti kt Tesco lagi bli kn bnde yg xcukup..hehehe

Bile smpai je rmh,aku trus serbu Jebat..dia mcm biase la..wat muke xbersalah je..(Muke bler)

~Haks..Abat dpt adioh..~

~Muke xsabar nak tau ape dia..(Sebenar nye awl2 dah tau ape dlm tuh)~

~La...bju rupe nye..leh la pakai g kelas~

~Ceh..siap ngan tai lagi..smart x??~

Lps bukak n pakai bju n tai yg aku bg tu,kiteorg br3 pun bukak la forum agama..hm..biasa la..budk ni bru msuk kolej islam..so mcm2 la yg diceramah kn nye.best kte nye kt sne n mcm2 pengalaman yg dia dpt..dugaan tu xusah ckp la..

Tengah2 sedap bersembang,Jemi yg nk kuar tunjuk kn jari nye kat aku...trkejut siap nk lari msuk bilik aku tengok jari nye mcm hancur..iiiiyyyeeekkkssss....

Jemi cite seminggu selps knduri aku tu, jari nye terkena spoket moto..tp aku xcaye..xkn la kne spoket moto smpai kne potong kuku tu??xsanggup aku nk tengok...

~Nak pengsan aku tengok luka ni..siap nmpak daging dlm tu n tulang sikit~

PS:- Smpai 3 pagi aku duk lepak ngan Jebat dgr cite n ceramah dari dia..naik pening kple tahan ngantuk woooo...

2 ulasan:

naurah makwa said...

oit, teruknya tangan jemi tuh..arituh takder la teruk camtu

Naurah Napiha said...

Angah:-
Org lagi xtau langsung dia kne tu..xtahan la tengok luke tu..rse nk pengsan..ni blik bru dia tunjukkn..agk nye klu dia tunjuk time2 bru kne tu..mau pengsn org..

Post a Comment