Jom Click Nuff!!

Followers

Wednesday, July 8, 2009

~Ulser..Oh ulser~


Tensen nye la..semua yg aku wat serba xkne..nk duduk pon xleh..nk diri pon sush..adoi..ape nk jadi nih??

Smlm aku mkn mcm2..pstu mlm aku terasa skit semacam je dlm mulut ni..pg ni ble tengok,adoi..ulser lagi..minggu lps bru baik je ulser kat sebelah kanan mulut dekat2 dgn kerongkong..ni timbul lagi..adoi..seksa nk minum n makan..klu mcm ni sanggup lagi aku xmkn..

Knp la ulser ni xleh tengok aku senang..dah la pakai braces susah nk mkn..ni ade ulser,bertambah2 la susah nye nk makan..

Aku ni jadi xde mood lak..asyik nk marah org lak ari nih..semua nye gara2 ulser..adoi..

Oh kawan2..tolong la daku!!

2 ulasan:

s@y@ngh@sni said...

itu tanda ko panas dalam dan kurang minum air..
jangan minum air batu tau..
ubat paling senang.. buat air gula sapu kat ulser tu selalu..takpun beli jer bonjela..
yang penting air putih kena banyak..jangan makan pedas2..
selamat berkenalan...

Naurah Napiha said...

To Sayanghasni :-
Wo...baru tau xleh minum air batu..selalu minum sbb xtahan panas kt ulser tu..pstu siap wat bland tembikai lagi..air putih dh kerp minum..sbb lps pkai braces ni kne jge besi tu..klu kurang minum,akan melekat kt bibir..dah 2 kali kak kne ulser nih..kali ni yg paling pedih skli..xtahan..huhuhu
mekacih ye ats nasihat akak..akan ku praktik kn nye..

Post a Comment