Jom Click Nuff!!

Followers

Thursday, July 16, 2009

~Pendaftaran Politeknik~

Pagi2 tadi hubby bising sbb aku xbngun lagi..walaupun jam dah tunjukkan kul 7.30am,aku still lagi mls2 nk bngun..semua ni gara2 tengok cite CSI smpai kul 12am la..tu pon ade hati nk tunggu lg 1 cte CSI Miami..Skrg dh xleh nk bngun sbb mengantuk bangat...

Ari ni ade daftar poli kt Shah Alam..aku ambik part time study..Sabtu & Ahad lak tu kelas nye..memng agak penat sbb xde mase nk berehat. Kali ni daftar tu sem ke-3..wa..mcm xcaye je..sebelum ni rse cam lambat je nk hbs poli..ni lak rse cam cpt lak sbb tinggal lagi 1 sem la..hbs bulan 7/2010..

Aku smpai dlm kul 9.30am..ingt kn lps daftar nk trus masuk ofis..sekali dpt kertas kuning tulis perjumpaan pelajar sem lama di Dewan Serbaguna Jabatan dalam kul 11-12.30pm..hm..half day gak la nmpak gaya nye aku ari nih..

Time nk daftar rse boring lak sorg2..sepatut nye aku sntiasa ngan geng aku..tp ari ni aku trlebih awal lak..klu korang nk tau,aku ni dri dlu smpai skrg xprnah nk awal..paling lewat antara trlewat..he..aku ni malas tahap dewa..klu nk g keje ke,dating ke,atau ape2 berkaitan diri aku ni memng aku lewat sprti yg dijanji kn..

Disebab kan aku paling awl antara geng aku ari ni,aku g daftar dulu..Senang je..ambik borang biru,lengkap kan borang n g kaunter2 yg telah disediakan..smpai kt kaunter cenderahati(Setiap pendaftaran sem dpt) Eijan & Kak Nora sapa aku. Ceh..org dh hbs daftar bru nmpak btg idung diaorg nih..

After masing2 daftar,kiteorg trus ke dewan tuk daftar modul lak..aku lak asyik kne je ngan diaorg gara2 pakai braces..masing2 xtau aku dah pakai braces..asyik gelak kan aku je..sian aku yg ngah ulser nih..xleh nk usik2 diaorg sgt..

~Kelas belum start lagi..tp dah kusyuk..sedang kn nk dftar modul je~

~Kak Nora pon xketinggalan mengusyukkn diri dgn borang daftar modul tu~
~Perbincangan tertutup~
Dari sem 1 lagi aku dah rapat ngan mereka ber2..time tu masing2 dah jadi tunangan org..so dlm kels tu hnye kiteorg ni yg agak meminggir kn diri dari budk2 bujang yg belum bertunang atau kahwin..pertengahan sem 1 Kak Nora kawin..Aku lak permulaan sem 2..dan Eijan lak permulaan sem 3 nih..so ke 3-3 nye dah jadik bini org dah..

Bukan bermaksud kiteorg ni sombong,tapi kebnyakan budk2 kelas semua nye bujang..hnye kami br3 je yg not available..hohoho


~Budak2 kelas cop kami sebagai bini2 takut suami..sbb xbergaul sgt ngan org lain..mne g ber3 je~

Klu korang nk tau..budak2 nakal gelar kn kami bini2 takut suami sbb ade kala nya laki masing2 dtg jemput n berambik..sbb klu laki masing2 dah dtg,xdpt la nk pandang kiri kanan..trus g kt laki masing2..hehehe..

After semua dah setel,aku trus blik ofis dan mereka berdua duk goda2 aku ajak g shoping..sori..kli ni xdpt sbb esok aku nk cuti lak..kang memanjang ponteng nye bos bising lak..

PS :- Rase xsabar nk start kelas nih..kali ni agak excited sbb paper yg dibawak xberapa susah sgt dan xberat sgt mcm sem lps..
Time daftar..seseorg kol aku..budak poli lame time aku ambik sijil..exclassmate aku..Shafik..pernah rapat ngan aku..aku akn cite kn selanjutnya nnt..apa2 pun tetap ingt kt aku...thanks kwn2..


0 ulasan:

Post a Comment