Jom Click Nuff!!

Followers

Wednesday, July 1, 2009

~Penjagaan Dalam Dan Luar Diri~

Salam...
Hai semua...Aku hari ni bnyak nk cite..tp kesuntukan masa..Xpe la..
Hari ni aku nk sembang2 psl penjagaan diri dari luaran dan dalaman..

Bnyak yg ade kt pasaran sekarag ni pasal perubatan untuk kecantikan..
Ade pasaran yg dtg dri cop rasmi halal atau dari pasaran gelap nye iaitu di Chow Kit atau pasr mlm..

Korg kne tau ubat2an ni baik tuk kesihatan atau memudarat kn kesihatan..Tambahan pula umur kite semkin meningkat. Jdi klu xdijaga dri anak dara lagi akan memakan dri la..Contoh nye kulit muka cept kedut dan sisitem dalaman cpt rosak..

Sebelum aku kahwin, aku diprknl kn olh membe tentang produk DCL. Aku amalkn Nuage,Bidadari dan Q-She..Memng ade perubahan nye iaitu kulit muka jdi bersih dan badan pun jadi lebih bertenaga.

Bukan aku nk promot brg2 nih..tp memng berkesan la..Sekrg lak aku dah kawin..jadi aku amalkan Bidadari,Q-She dan set kecantikan D-Laila.

~Bidadari,D-Laila & Q-She~

Sebenar nye..kulit muke aku ni bnyak bintik2 hitm n jeragat..Jgn xtau..bukn perempuan yg bersalin je ade mslh jeragat ni..
Aku ni dari sekolah lagi memng suke merempit..smpai la dh kwin..jadi habuk yg melekat kt muke aku ni penyebab kpd jeragat dan bintik2 hitam.
Bile dah kwin ni bru la terhegeh2 nk mncari produk yg ok tuk penjagaan luaran nih..

Ni semua tuk laki kite gak..

~Krim Siang~

~Krim Malam~

Lps aku pakai produk ni memng berkesan..tp ambik mase lame skit la..ini set percubaan. RM41.80. 1Set ni leh tahan selama 2bulan.Itu pun ikut kekerapan penggunaan.

Untuk Bidadari dan Q-She ni tuk dalaman.. Bidadari lebih kpd kitaran haid,rahim dan ape2 shje la sistem dlm badan seseorg permpuan tu..
Q-She lak elok untuk payudara, kulit dan ponggong..he..nmpak cam best ye?

Aku ade tnye kt membe2 aku n akak sulung aku yg amal kn Nuage,Q-She n Bidadari nih,diaorg ckp memng berkesan dan paling best si suami la..heheheheheh..

Ok x?klu ok,korg try la cri kt kawsn tmpt korg ejen DCL ni..Harap lps korg amal kan produk2 ni akan menampak kan hsil yg memuas kn hati..
Lagi 1, DCL ni adalah BUMIPUTRA..Jadi,soal halal xperlu ditanya..semesti nya produk ni halal..

Klu dah jge luaran dan dalaman diri tu,jgn lupe jga perut si suami lak..kang duk jge diri sndiri ade yg trabai lak..

Ta Ti Tu...

0 ulasan:

Post a Comment