Jom Click Nuff!!

Followers

Tuesday, July 28, 2009

~Kasut Baru~

Hehehe..tengok n3 aku pon leh agak ape yg aku nk cite kn??..Semalam (27/7/2009) after blik dri keje aku trus ajak hubby kuar mkn sbb xlarat nk masak..he..tempt biasa la aku mkn..dah tentu kt Restoran Puspa..


Makanan utama aku ambik Nasi Goreng Ayam..best..sedap..(Pade org yg mls masak)..he..Ape2 pon hubby xnk mkn sbb nk diet..so aku sorg je yg tukang pelahap nye..tengah2 melahap..hubby bukak citer..

Hubby :- "Yang..org nk start gym esok boleh?"
Aku :- "Haaaa???!!!Kat mne tuh??Bile nk g??Bile nk start nye??" Wa..bnyak pertanyaan aku..sbb hubby nk g gym..sesuatu yg agak mengejutkn aku..
Hubby :- "Hm..esok ngan membe..kt Putrajaya..Lps keje kul 5 tu trus masuk smpai kul 8pm..pstu org blik la..boleh??"
Aku :- "Boleh..g la..kurang kn yg boyot2 tu"


Tersenyum hubby bile aku ckp mcm tu..Pastu aku smbung balik mkn..tetibe lak hubby trjerit sikit..

Hubby :- "Halamak yang...org xde kasut sukan!!"

Aku pon baru teringat time blik kg ari tu hubby pakai kasut sukan dia blik..so tertinggal trus kt sne..hm..aku pon tanpa berfikir

Aku :- "Jom g beli lps mkn nih"

Makan pon laju2 la..nk kejar masa..jam menunjukkan kul 7pm..hm..smpat klu nk g giant jap nih..lps aku xlarat nk hbs kn,aku pas kt hubby tuk hbs kn..

~Mcm mne nk diet cmni..selalu kne hbs kn klu syg xmkn nih??~

Lps bayar,kami pon trus ke Giant tengok2 kasut kat BATA..wa..gitu..
Hubby ni memng jarang nk membeli brg tuk diri sndri..aku la selalu beli kn..xpun paksa tuk beli ape yg dia xde..klu x,smpai ke sudah la hubby xbeli..alang2 dah smpai tu,dengan semangat sukan yg berkobar2 hubby trus cari n mencuba kasut yg berkenan dek hati..

~Ha..dah dapat..blh la try jap~

~1 Kedai Hubby jln test kasut tu..nk pasti kn ia nye btul2 selesa~

~Ok!! Conform nk nih!!!~
Hahahaha..time2 hubby ngah nengok kasut tuh,aku pon tengok2 gak..memandang kn sandel g tuk kelas aku nye dh trcabut,aku mncari la yg setaraf dgn nye..aku pon sambar la 1..he..

~Amacam??Simple je..~

Selepas menghabiskn masa dan wang ringgit kat kedai kasut tu,hubby ajak aku g kt 1 tempat nih..

Sekali hubby ajak g tengok mesin basuh..ari tu time hubby g outstation, berlambak baju aku kne basuh tangan..agak nye hubby sian kt aku kot..

~Mana 1 nk pilih ni..aku pk2 nk beli jenama Toshiba 7kg nye..ape kte keng kawan??~

Tapi kami belum g beli lagi..sbb time tu kami ngah tengok2 n pk2 je..keputusan dah diambil..tungggguuuuuu..........

PS:- Selalu hubby yg basuh kn kain2 yg berlambak sbb aku xlarat nk perah memerah ni..skrg nih nk puasa,kne la beli gak..kang 2-2 xlarat sape nk hadap kain yg berlambak tuh??!!

0 ulasan:

Post a Comment