Jom Click Nuff!!

Followers

Monday, September 14, 2009

~Hujung Minggu Yang Sibuk~

Assalamualaikum W.B.T

Nak dekat2 raya nih aku memng busy macam aku lak yang g shopping sana sini..huhuhu..Tahun ni kene mintak maaf bnyak2 kat diri sndiri,hubby dan yg berkaitan sbb tahun ni agak xmenshopping kan diri dan kekurangan untuk memberi duit raya kepada sesiapa yang berkenaan..

Almaklum la..aku & hubby baru je menukarkan keje masing2 di company baru..ditambahkan lak ekonomi agak xkukuh lagi nih..so bnyak bende yang kene potong la plak..ditambah lak xde bonus tuk tahun nih..sowi ye adik2 dan anak2...



Aku nak cite la pasl berbuka tuk hujung minggu lps..fuh..mcm2 gak plan nak masak..tp pk kn kelas pada 12/9/2009 smpai kul 6pm,mne nak sempat nye balik masak..Sepanjang dlm kels aku rse mcm berada di awang awangan lak..mengantuk sangat2..

Lps Bi kul 1.30pm,aku terus ajak Kak Nora & Eijan membeli kat Giant Shah Alam..ape lagi..aku nak membeli kasut la..hbs semua rak yg ade kasut yg kami berkenan kami punggah..huhuhu..sampai bengang org yg melayan kami tuh..mne xnye..kejp nak kasut itu,kejap lak nak kasut yg ini...pastu tukar2 saiz..sampai la kami berkenan bru kmi
beli..alamak..xsnap ape2 gambar pun..maklum la..kemera fon aku ni bukn cantik..so pk nk bli lain gak nih..tp pulus nye enggak ada neng...

Dah kul 6pm,hbs je kelas finance,ape lagi..trus cabut la tuk kejar sampai ke Putra Perdana..janji ngan membe ofis aku tuk berbuka sama..hubby dah siap tunggu kat rmh..kang majuk lak xbawak berbuka sekali..huhuhu

Samapai kt puspa, xbukak lak..adoi..nak kate cuti raya lambat lagi..ni cuti pose ke??trpakse la cri kedai lain..terpk lak nak mkn kat Biztro..sedap gak mkn kt sne..ape lagi..laju je la memcut kan kete..takut dah penuh lak kat sne..

Sampai2 je nasib ade kosong lagi..ape lagi..dah dihulur nye menu kat muke aku,trus la aku pilih..mcm2..skroll je kt bawah nih...
^
^
^
^
^
^
^
^

^
^
^
^
^
~Roti John~

~Telur Dadar & Kailan Ikan Masin~

~Siakap stim~Memang stim mate kiteorg lps mkn tuh..punye la puas..mkn sampai lupe meja dah penuh ngan lauk pauk..tu pun tertinggal Tom Yam Campur..klu x,mau nak muntah korang nengok nye..xpe..rezeki tahun ni murah..membe aku belanje kali ni..kiteorg yg ajak makan,dia lak belanje..hohoho..mood dia ngah baik ma..

Aku sememang nye xsabar nak balik..titon...memng smpai2 je rmh dlm kul 10pm, terus tertiton ats sofa tnpa tukar baju dan bukak tudung..punye la menunjukkan betapa penat nye aku..huhuhu

13/9/2009- Selepas kelas kul 11am,aku teman Eijan tunggu laki nye..Malas nak balik terus sbb hubby keje..buat ot kate nye..ingt keje kerajaan ni xbnyak keje..rupe nye berlambak gak..lagi2 nak raya..

Tetibe mak kol kata dah on the way nak ke KL Sentral hantar kuih tat yg ditempah..ape lagi..kelam kabut aku telefon hubby bg tahu kemungkinan mak smpai kt KL dlm kul 2pm..

Tp anggapan kami salah..kul 1pm mak dah smpai..xsempat nak tunggu kami,mak letakkan kuih tat kat gerai makcik yang meniaga kat K.L Setral..On the way kami nak ke KL tu aku ade gak ajak hubby g shopping sikit kt Masjid India..

Lps ambik kuih tat tuh, trus ke Masjid India..Punye la ramai nye umat manusia..xsanggup aku nak turun dari kete..kalau ramai2 macam ni,sanggup aku xg shopping dri nak harung arus manusia mcm ni punye ramai..fuh..berpeluh ketiak aku nengok nye..

Last2 aku ajak hubby g Shah Alam..Shopping kt sne je..nasib hubby ok..hubby pun xsuke nak berimpit2 mcm tuh..he..aku nak beli ape yek??erm..xpk lagi lak tuh..

Sampai kt Giant Shah Alam,Aku terus cari tudung..kali ni nak ubah gaya sikit..huhu..nak tau???tunggguuuuuu....

Tnye2 hubby nak berbuka kat ne?bile tengok KFC,MCD,semua nye penuh..hubby terus ajak mkn kt luar..tp xpk lagi nak ke mne..keluar dari Giant je pun dah jem gile..ape lagi,naik divider tetus cut jalan sebelah..huhuhu..

Entah knp gatal lak mulut ni ajak hubby mkn kt Puchong Intan..sebelum ni aku pernah citer kt semua pasal mkn mee ladna yg sedap tu kn??ingt lagi??ha..aku pun ajak hubby g berbuka kat sne..yummyummm...xsabar nye..

~Hubby pilih Kow Teaw Kung Fu~
~Aku mcm biasa...mee ladna~
Hbs berbuka,kami xtunggu lama..ajak hubby balik sbb dah penat berjalan..smpai rumah pun dalam kul 9pm..yang penting terus mencuba tudung yg dibeli..huhuhu..xsabar nye nak pakai time raya nnt..he..

0 ulasan:

Post a Comment