Jom Click Nuff!!

Followers

Wednesday, September 30, 2009

~Rumah terbuka & Ipah balik Sabah~

Bile dah hbs raya nih,bnyak la jemputan2 ke rmh terbuka..seminggu lps raya je kami terima undangan rmh terbuka dari kalangan family hubby..

25/9/2009 ~ Hubby sampai je dari Putrajaya, Hubby siap msg aku suruh siap cpt..Time tu aku kat Sungkai..Rupe nye nak ambik aku terus ke rmh Mak Ngah Hubby kt Bidur..kelam kabut gak aku bersiap..Mak Ngah buat soto..kiteorg smpai pun dah kul brp..dlm kul 8.30 gak la..Ramai dah nak balik..


Dengan family hubby ni sentiasa ade yg membuat lawak2 pandai..Sampai xtahan perut nak gelak je..Lagi2 adik Kak Ina nih..Abang Cik..suke wat lawak2 pandai nye..lps 1 perkara ke perkara lain..bayang kan la dia ajar ank dia pagi kne kentut kuat2..Lu pk la sendiri!!

26/09/2009 ~ Ha..pada hari ni lak rumah Cik Yan & Cik Zi lak wat makan2 tuk family..Aku lambat bertolak sebab Bibik Angah buat hal..kami bertolak dari Slim River dalam kul 7pm..Kami terus ke rmh Ck Zi kat Cheras..Sebab diaorg semua dah ke rmh Cik Zi lps ke rmh Cik Yan..Sampai2 kat rumah Cik Zi, aku & hubby terus ke tempat bowling kat sebelah rmh Cik Zi.Sebab MIL & BIL ade kt sne main bowling..diaorg siap msj klu smpai trus ke sane..

Ape lagi..keluar la segala skill yg terpendam dan dah lame xberasah nih..diaorg dah main 2 game time kiteorg sampai..FIL dah sakit2 tangan mengangkat bola bowling tuh..so hubby ganti kn tempat FIL..Aku lak ganti kan tempat BIL..


Org lain datang beraya makan2..kiteorg datang beraya main bowling..patut x??

~A'An selepas skor bola boling nye..tengok betul2 bola tu kemane..~

~Caya la hubby..penuh bergaya..sekali masuk longkang :P ~

~Hai bola hikmat...menjelma lah kau!!~
Masuk game ke 3 semua dah panas badan..Aku pun mula rase bahang nye..mule nye aku skor ..tp hubby rase tercabar lak..dia mule potong aku bile smpai nak ke tengah aku mula skor balik..Nak dekat2 last..sekali ini la keputusan nye..
^
^
^
^
^
^

^
^
^
^
~Baris ke 3(P-Peje),Baris ke empat (A-Asya/Naurah)..sekali sri ngan hubby la..tp paling tinggi antara semua~
After main tu,kami ke rmh Cik Zi..punye la lapar sangat..pagi tu akau just mkn bihun je..sampai la ke mlm dlm kul 11pm tu baru dapat mkn mee goreng + ayam masak merah..siap tambah 2x tu..punye la pelahap nye..lapo nye pasal..

Lepas makan aku & hubby ke rumah Maksu kat Wangsa Maju ambik kuih tat tuk Ipah sbb esok nye dia nak balik Sabah dah..Sampai rmh kt Puchong pukul 3am..mengantuk + penat sangat2..

27/09/2009 ~ Pukul 9am dah bngun..walau pun mengantuk tp tahan kan gak la..sebab kami dah janji nak hantar Ipah ke KLIA..dlm kul 10.30am baru bertolak..kene ade sebelum kul 12.30am..Sempat nih..Diaorg semua dah bertolak pukul 10am dari rmh SIL kt sini gak..Bile dah nak sampai KLIA,kami saing ngan kereta mereka..Sorang bawak Myvi,Sorang bawak Gen2..Laju x hubby bawak??ke diaorg yg bawak pelan??

~Keberangkatan Putri2 MIL & FIL~

~Check barang2 sebelum scan~

~Semua bersiap sedia atas keberangkatan Ipah..FIL muke masam je~
~Ape yang mencuitkan hati kami tuh??~
~Dah macam artis lak Ipah..Selamat Berangkat!!!~
~Saat terakhir sebelum Ipah masuk ke balai berlepas..~
~Ha???!!!Bile mase lak ade si tembam nih??!!~~Semua xnk lps kn peluang sebelum balik..~
Lepas SIL masuk je..kami tunggu la FIL..FIL duk kat tingkap kaca yang memisahkn tempat kami dgn balai berlepas..FIL xlps pandang langsung walau pun SIL dah xnmpak dek pandangan..terharu aku tengok FIL time tu..terlalu sayang dan ambil berat nye FIL..sayang FIL pada anak2 sentiasa ditunjukkan..

Bile FIL dah pastikan SIL betul2 dah naik atas kapal terbang (Walau pun xnmpak)..baru la FIL nak keluar menghala ke kereta..SIL,MIL & FIL terus balik ke kg..SIL & BIL lak akan hntar sorang SIL ke Shah Alam..

Kami terus ke rmh membe ofis aku..beraya la..ape lagi..Sampai kt rmh membe ofis aku..nme nye Asrul..Kami tengok dia xde..lepak jap sementara nak tunggu dia smpai..rupe nye dia belikan ini tuk kami..
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
Jangan jeles..org lain dtg beraya makan kuih raya..kami makan fast food..hehehe..caya la Rul!!!

~Anak sedara ko ni pompuan ke??patut dia nak kt laki aku!!~


~Diaorg ni klu dpt jmp,ade la bende yg dibincang kn..smpai dah kamcing hubby & Asrul~Sampai kt rmh dlm kul 3.30pm..hubby terus tertido sbb penat sgt..aku lak xtau nk buat ape,,join la titon sekali..hohoho..jgn jeles..

P/S:- Lepas ni mesti bnyak n3 psl rumah terbuka..Tungggggguuuuuuuuu!!!!!!!!!


0 ulasan:

Post a Comment