Jom Click Nuff!!

Followers

Thursday, October 15, 2009

~Baby Boy @ Baby Girl?~

Baby Boy @ Baby Girl??Boleh ke korang teka kan??Aku pun xtau sebab akak aku nak rahsia kan kate nye..nanti tak suprise..eleh..xheran..aku peduli ape boy ke girl ke..yg penting aku dpt anak sedara dan ank2 sedara aku kene panggil aku ibu!!Macam Yaya..dia pun dah pandai panggil aku ibu..hohoho

16/10/2009 ~ Tetibe tengah2 sibuk buat assigment kat ofis,aku dikejutkan dgn 1 mesej..

Along :- "Sha..org dah masuk wad..sekarang kene tahan..dari pukul 7am"
Aku :- "Ha??!!Dah sakit2 ke??!!!" Dengan kelam kabut nye..Sampai nak terjatuh fon kat tangan..

Along :- "Haah..setiap 5 minit sakit.."
Aku :- "Sabar banyak2..push je..erm..ape lagi..ingat tuhan..abg mali tu kamu pegang je..kang lari lintang pukang kang bile kamu jerit..lagi..kamu doa banyak2..org kat sini doakan semua selamat..amin.." Ape lagi..aku terus call mak aku..tapi xangkat lak..aku call abg ipar aku lak..

Abg Mali :- "Hello..asha??" Aik..maintain je suare..
Aku :- "Abg Mali!!Kat mne??Sepital ke??" Aku lak yg kelam kabut macam aku ade kt sane lak.
Abg Mali :- "Nak gi la ni..kat ofis ambik borang & segala keperluan nih.." Macam xde pape lak..
Aku :- "La???Gi la duk kt sepital tu..along tu anytime je dah leh push..cepat la!!" Macam aku lak doktor..

Abg Mali :- "Hm..ye le..nak gi la nih.."

Lepas tu aku msj hubby lak..hubby msj blik ajak blik minggu ni lps kelas..hari Ahad tu..huhuhu..ikut kn nak je aku ponteng..tapi pk dah bnyak kali aku ponteng tanpe sebab,so sekarang ni kne la berkorban sikit..adoi..asal aku lak yg berdebar nih???!!! xleh jadi ni..setiap 5 minit sekali aku nk call mak aku nih..huhuhu

~Tengok la perut akak aku nih..comel kan??~
~Semenjak mengandung ni, Damia asyik nak berkepit je ngan Mak Long nye..Ape pendapat korang?~

P/S :- Aku pernah dengar ade org kutuk akak aku nih..dia kate akak aku mandul..sebenar nye doktor menasihatkan akak aku supaya tidak mengandung selama 2 tahun disebabkan keguguran. Kandungan akak aku xkuat lagi time tu..so disini aku nak perbetulkan kepada sesiapa yg 'mulut busuk' tu..Tuhan kalau nak tunjuk kan xtunggu lama nye..so nilai la diri tu sikit sebelum nak mengata org..k???

0 ulasan:

Post a Comment