Jom Click Nuff!!

Followers

Monday, October 5, 2009

~Rumah Terbuka Eijan~

Assalamualaikum W.B.T

Hai kawan2 semua..Aku percaya..mesti semua tengah seronok wat rumah terbuka kan?Atau pun ngah menghadiri rmh terbuka membe2..Mesti best jempe keng kawan lama dan paling best lepak2 sampai mlm..

03/10/2009 ~ Aku ade kelas sampai malam..plan nak buat makan2 ngan keng kawan time aku hbs kelas..aku pun dah janji dgn exhousemate aku mintak dia masakkan separuh disebab kan aku ade kelas pagi tu..Tapi mlm hari Jumaat aku dapat msj dari membe kelas kate kelas smpai kul 9pm..terpaksa batal kan je niat nak buat rumah terbuka..Kawan2 pun frust je..sebab setiap tahun aku ade wat makan2 dgn kawan2 yang duduk kat Selangor ni..best!!!Nampak gaya nye tahun ni memng xde rezeki nak buat..

04/10/2009 ~ Lepas kelas BI dlm kul 2pm, aku dah janji dengan Eijan (Classmate) tuk dtg rmh dia..sepatut nye Kak Nora pun joint sekali..tp dia penat sgt..xdapat nak dtg..Jadi aku dan hubby pun follow Eijan dan her hubby sampai rmh..

Sampai2 je kami dihidang kan dgn kuih raya dan laksa.Rumah Eijan ni xbanyak barang..maklum la dia baru je kawin..Sama tarikh ngan kenduri aku..Tapi aku suke gak rumah yang xbanyak barang ni..rumah aku penuh dgn barang2 yg xpakai je..rumah dia pun di cat warna biru cair..warna kegemaran aku..tenang je..

~Tolong2 ape yang patut~

Lepas makan kami sembang2 la..tapi xbanyak sembang ape sangat..kami tengok2 gambar kawin dia kat belah laki dan perempuan..cantik2..

Ha..ckp pasal gambar kawin..aku bru call fotografer aku..dia ckap dalam minggu ni aku dan hubby akan dapat gambar kawin kami..bukan sengaja dia lambat hantar..tapi kami yang xreti2 nak ambik awal..kekurangan budjet lah kata kan..so tunggu dalam minggu ni ye keng kawan..

~Hubby dah kenyang mula la wat muke xbleh blah~

Agak lama gak kami kat rumah Eijan..Dalam kul 4pm baru kami balik..tengok Eijan macam kelam kabut sebab adik & mak nye drive sampai sesat kat Mont Kiara sedang kn rumah nye area Shah Alam je..cume jauh ke dalam gak..Jadi kami mintak diri dulu la..

~Epul suami Eijan & hubby~
~Sempat bergambar nak balik..Kami balik dulu..~
Kami x terus balik rumah..tapi mencari rumah untuk disewa kat area Saujana Puchong. Kami mencari rumah teres 2 tingkat..kawasan situ rumah untuk disewa memng murah2..rase nye xla rugi kalau nak duduk kat sane..kami pun dah plan nak duduk berapa lama sebelum beli rumah baru je..Dari duk menyewa,baik beli dan bayar bulan2 ngan bank..x gitu??

Sepanjang pencarian kami yang hampir pukul 7pm,banyak gak yang kami dapat rumah kosong..tpi bile call,semua tu untuk dijual.bukan tuk disewa..nampak nye kene cari lagi la..penat!!

2 ulasan:

Unknown said...

xpe dik cari perlahan2 ade ler tue nantie

Naurah Napiha said...

To Eijam Family :- Insyaallah kak..mesti ade..cume cpt & lambat je..

Post a Comment