Jom Click Nuff!!

Followers

Thursday, October 22, 2009

~Layan Tag~


Aku tengah mengantuk sangat2 ni..Dah 2 cawan Nesc aku layan..xgak dpt mengubati ngantuk aku..dah la esok ade Mid Tem..adoi..mcm mne nk study ni..so aku jalan2 kt blog keng kawan,aku jmp la plak tag ni..ini 1st tag aku nk jwp..so...kite layanzzz...


1. hair shampoo :
Rejoice..ni pun terpikir nak tukar dah..xberkesan pun menghilangkan dandruf..

2. hair conditioner :
Rejoice gak..

3. facial foam :
Sebelum ni pakai brgan DCL..D-Laila..sekarang dah tukar D'Oceanus..hohoho

4. scrubs :
Dah lame tak pakai la..xingt pun jenama nye..

5. facial cream :
D'Oceanus..


6. Losyen :
D'Oceanus

7. shower soap :
Lifebuoy

8. lipstick :
Jenama DCL..Bukn Tuk kecantikan..tapi kelembapan & Kemerahan bibir.

9. perfume :
Enchanter

10. deodeorant :
Enchanter


PART B (clothes)

Just state the favourite brand that you have only:



1. t-shirt :
Main sebat je..asal kan selesa dan cantik dipakai


2. jeans :
Pun xtengok jenama..Kalau sesuai dan sedap dipakai,beli je le

3. baju kurung/melayu :
Jarang pakai..Selalu Beli siap sebab mls nk pikir tuk beli kain & tempah kt mana..jarang tempah

4. shoes :
Tengok mana yg sesuai dan selesa..tak pikir brand punye..

5. slippers :
Same ler..

6. spectacles/sunglasses :
POLO kot..Klu jmp kt tepi jln RM10 pun aku sebat!!

7. hijjab :
Beli kat pasar malam..

8. underwear:
Xde soalan lain ke nak tnye??!!Main beli je!!!


9. belt :
Tak ada brand

10. socks :
Tau x yg rm0.99 kat Tesco tu?hehehe

11. watch : -
Terbaru jenama POLO..hadiah hari jadik dari hubby..





PART C (technology)



1. mobile handphone :
SONY ERICSSON.

2. laptop/notebook :
FTEC

3. printer/scanner :
-

4. camera :
CANON A1000SI

5. hardisk :
Saegate


6. mp3/mp4 :
Tak ingt la..dah lame xpakai..cap ayam je kot..

0 ulasan:

Post a Comment