Jom Click Nuff!!

Followers

Tuesday, October 13, 2009

~MNU at Legend Hotel~

11/10/2009 ~ Selepas hbs kelas hari Ahad tu, hubby dtg ambil aku dari Legend Hotel & terus ke sana balik..Agak kelam kabut sikit..Tapi nasib time aku sampai tu diaorg baru je nak lunch..So dgn muke xberslah nye aku joint group Sham makan sekaki..kuikuikui

Pukul 2pm dah masuk balik dewan..aku xpuas melantak lagi..siap masukkan dalam mulut penuh2 kek coklat nye..sedap sangat!!

Bile masuk dewan, tempat duduk aku ngan hubby agak terpisah sebab tiket yg dibeli siap ade no tempat duduk..huhuhu..sedih aku tengok hubby kene duduk jauh dari aku..tapi xpe..itu xbermakna semangat aku tuk dtg seminar ni luntur..disini aku mengenali kawan2
baru..huh!!best sungguh!!

Korang pernah menari atas pentas x??x pasal2 aku ditarik ke pentas untuk menari..mule2 malu..tapi lame2 best lak layan lagu Mickey Mouse..hohoho..Siap hafal rentak nye..Bile lagu dah hbs,sambung balik dgr ceramah tentang kejayaan dan usahawan..lagi sekali kami dipanggil untuk naik ke pentas..kali ni agak berlainan..dengan di iringi oleh CM2 dan Sham, aku & hubby beriringan ke pentas yang disaksikan oleh ramai org di bawah memberi tepukan yg sangat2 gemuruh!!! Time tu korang tau ape aku rase??macam dalam filem lak..macam superstar lak..best giler sampai xterkata sesangat seronok nye..huhuhu


Rugi aku xstanby kemera tuk dijadikan kenangan..memang seronok..hanya beberapa gambar yg dapat aku rakam..Aku rasa sangat2 rugi bile tak dapat nak rakam time aku naik atas pentas sambil berpimpin tangan ngan hubby...huhuhu...paling last lak tu..dan yang penting paling depan sekali..eeiii...teruja sangat2!!!

So, layan je gambar2 nih..k??
^
^

^
^
^

^
^
^
^
^
^

~Aku bersama Murni~
~Aku bersama Syam!~


~Hubby kat barisan belakang sebelah kanan sekali dan aku barisan depan sebelah kiri sekali~
~Setiap org yg telah bergelar jutawan diberi penghargaan..teruja sungguh..~
~Betul2 menaikkan semangat aku nak berjaya seperti mereka & mendapat penghargaan seperti itu..suatu hari nanti..insyaallah..~~Hahahaha..aku gak xtahan sejuk..huhuhu~

Disini aku dapat melihat orang2 yang pernah jatuh naik dalam perniagaan mengorak langkah ke atas pentas dengan semangat kejayaan.Memang memberi kekuatan pada aku & hubby untuk berjaya seperti mereka. Kejayaan yang mereka capai xlama..ada yang setahun,ada yang memakan masa 3 tahun..dan ada yang bergelar jutawan yang tak sampai 5 tahun pun..

Pada aku,kalau mereka boleh,kenapa tak aku..yang membuat aku tersentuh bile menyaksikan video tentang seseorg yang tidak mempunyai tangan tetapi dapat mengukir nama sebagai pemain gitar & penyanyi di Amarika Latin..sungguh tersentuh..beliau pernah dihina dan dipulaukan oleh org sekeliling..tapi beliau tidak pernah berputus asa..Pada beliau,ape sahaja yang diperkatakan org tentang dia,adalah pembakar semangat tuk dia berjaya..aku cukup kagum..pengakhiran video tu,kebanyakkan org tersentuh dan ada yg menitiskan air
mata..aku???he..maintain muke selamber...

Hampir pukul 5pm baru majlis berakhir..selepas minum petang, aku & hubby terus chow..sebab ade org nak dtg rumah..kalau x,boleh jumpe orang2 yang berjaya nih tuk kongsi kejayaan bersama mereka..mereka tak kedekut ilmu dan sentiasa ada kata2 semangat tuk kita meneruskan kejayaan yang kita ingin kecapi..aku harap lepas ni aku nak pergi lagi ceramah usahawan & kerjaya nih..tak rugi beb!!!!

~Sebelum balik menyanyi dulu beramai2..Lagu ape tau..Bersama2..menempuh dugaan..Best!!~

0 ulasan:

Post a Comment