Jom Click Nuff!!

Followers

Thursday, October 15, 2009

~Santai di Malam Hari~

Assalamualaikum..
Hehehe..walaupun n3 kali ni dah basi,tapi peduli hape aku..aku tetap nak n3 gak..sebenar nye aku dah terlupe pasal n3 yg ini..bile bukak folder gambar,baru ternampak gambar2 nih..

12/10/2009 ~ Isnin lepas,aku & hubby singgah ofis kat Jalan Tun Razak..lepas hbs segala macam bende, Sham dtg kat sane ajak kami follow ke T-Party kt restoran Santai kat Bandar Tasik Selatan..hubby ckp jauh sgt..sekali bile ikut Sham,xsampai 5minit dah sampai..rupe nye ade jalan yg hubby belum khatam lagi..huhuhu

Sampai sane aku tengok Kak Nina & Kak Azura pun ade..diaorg ni org yg berjaya dalam bisnes..seronok duk dengan org yg berbisnes..Setahu aku pasal Kak Nina ni,dia ni akautan dari Petronas KLCC..mule kan bisnes dengan part time je..sekali bile income bisnes dia melebihi income gaji dia,terus berhenti..So sekarag full time dalam bisnes ni..tu la impian aku..

~Kak Nina yg hapening~
Disebab kan tengah hari aku xmenyantap ape2 makanan sampai la ke malam, Aku tanpa segan silu memesan nasi goreng pataya & terliur lak tengok air bandung special Kak Nina,aku pun nak tempah gak la..huhuhu..

~Nasi Goreng Pataya~

~Bandung special~

T-Party ni dibuat sebab untuk berkumpul sambil2 bersembang yg ada isi nye..bukan bersembang kosong..kiteorang akn bincangkan pasal bisnes..paling best dapat jumpe ramai kawan2 baru sambil2 berkongsi soal bisnes..Selalu nye setiap minggu sehari mesti ade T-Party macam ni..xde la duk rumah sesaje je..sekurang2 nye ade la aktiviti yg nak dibuat..huhuhu

~Org yg bertanggungjawab bawak aku masuk dlm group hebat nih~
Hampir pukul 11pm, baru bersurai..bile perut pun kenyang,mate ni pun mule la mengantuk..ape lagi,sambil2 hubby drive, aku pun tarik bantal la..he..yg penting macam2 aku & hubby bincang berkenaan bisnes..banyak yg kami nak buat..Dan banyak jugak yang kami target dalam hidup kami..insyaallah..kalau betul la cara kami, harap semua nye yg dirancang berjalan dengan lancar..amin...

P/S :- Pernah tak keng kawan terpikir andai kata setiap bulan kite dapat income rm10,000.00 sebulan?ape yang kawan2 nak buat?akan tercapaikah amount tersebut??

0 ulasan:

Post a Comment