Jom Click Nuff!!

Followers

Thursday, October 29, 2009

~Majlis PerkahwinanKu~

Salam semua..

Sori la kawan2..bende ni dah basi sangat2..tapi aku baru teringat nak n3..sebab sebelum ni xreti macam mana nak masukkan video dari youtube..hasil dari penerangan dari Emi Erdayu a.k.a Ejdeejasmi yg telah bnyak tolong aku dlm blogging ni..Thanks sangat2..


So..aku mls nak citer panjang2..mari kite layanzzzz...












Kalau sesiapa berminat dan suke akan video2 yg ditayangkan ini,boleh la tinggalkan comment tuk sama2 mengabdikan hari bersejarah anda..harga yg berpatutan dan creative dlm penyediaan..

Kat sini aku nak ucapkan beribu terima kasih kepada Abg Usop yg menghadiahkan video ini..dalam diam dia buat dan send kat ofis..bile tengok,tersangat la terkejut..mcm artis sudah!!he..thanks bnyak2 Abg Usop!!

2 ulasan:

AisyahMhz said...

aku nk tempah utk ank aku kawen nanti leh?

Naurah Napiha said...

To UQ:-
Hahaha..boleh..time tu abg sedara aku pun dah berjanggut putih dah..huhuhu

Post a Comment